פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיש ומזלזל חוסר יחס ללקוח טירטור לקוח עוגמת נושא התלונה:
כהן טוסיה יעל יעל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי כהן יעל אני לקוחה של סלקום רכשתי בעבר סוני אריקסון הטלפון לא היה תקין ניתוקים בעיות קליטה יום יום הלכתי לחברה וביקשתי עזרה הטלפון נשלח לתיקון פעמיים כל זה על זמן העבודה שלי כדרך אגב לאחר מכן הוחזר הטלפון לא תקין עדיין הכל נצידי השרות ראו מול עיניהם .הוחלט להחליף את הטלפון לחדש למרות ששלימתי 100 שקלים על תיקון ולא תוקן .קיבלתי את הטלפון הטלפון לא היה תקין לא ניקלט הסים בטלפון כל זה אני רצה יום יום למרכז שירות בנצרת עילית לאחר סבל לא נורמלי הוחלט לעשות לי שידרוג טכני רק ללא ידיעתי שאני ימשיך לשלם מאה שח על המכשיר שגם הוא לא אצלי ואפילו לא נהנתי מימנו .החליפו לי את הטלפון לLG לא כי רציתי כי לא הייתה לחברה ברירה היום אני עם הטלפון LG ניתקע אין ליאפשרות להיתחבר לאינטרנט אין לי אפשרות לנהל שיחה מלאה וזאת גם כל נציגי השירות שמתקשרים אלי רואים את התקלה אני עוברת את סיטו חיי עבור חברה שלוקחת את מיטה כספי אני משלמת 600 שח בחודש .לא יעלה על הדעת שאני יעבור מנציג לנציג אחד אחרי השני ישלם על 3 מכשירים מדובר פה בגניבה טירטור אוגמת נפש גם הLG חזר מתיקון ברצוני להגיע למנכל סלקום שיראה איך החברה שלו מיתנהלת וכמה ימי עבודה אני מבזבזת משהו לא תקין יש לי את כל הפנית שפניתי זה לא הגיוני הגעתי למצב שישבתי במרכז שירות והגעתי למצב של עילפון מרוב הטירטור ואוגמת הנפש. נמאס לי מבל נציג שמנפנף אותי דורשת מיידית מענה לנזק ופיצוי כי פה הדברים עברו את גבול האנושות ואת הטעם הטוב אותי לא מענין אני משלמת ורוצה להיות מרוצה . ואין בכוונתי לוותר על הנעשה לי על מנת שלא יקרא לאזרחים אחרים ויהפכו לקורבן כמו שאני הפכתי להיות .חברה להיתעורר זה ביזיון.
כספי בזבוז זמן עלבון סוג הנזק :
שירות מלא החלפת הטלפון והחזר של הטלפון הישן שהיה מציאת פיתרון מיידי עבורי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה