פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיוחות מי חו"ל לחו"ל ולישראל /מי ישראל + חיוב כפול נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04/07/2012 יצאתי לחו"ל עם מכשיר סלולארי שלי . אומנם קיבלתי הצעות מי חברה (גם בפניה ישירה שלי ) וגם כהודעת סמס בשדה התעופה , החלטתי לבסוף לא לקחת חבילה עקב שימוש מוגבל ביותר במכשיר במהלך טיול בחו"ל . יחד עם זאת אף אחד מהנציגים לא טרח להסביר לי מה גובה התשלום פער דקה בחו"ל ללא חבילה . ( בדיעבד , אני יודע שמדובר ב 19 ש"ח לדקה !!! ) .ובנוסף לכך אף נציג לא הסביר לי שגם עבור שיחות נכנסות אני אמור לשלם 13 ש"ח פער דקה !!! לבסוף קיבלתי חשבון מאוד "צנוע" בגובה של 2843 ש"ח .אגב רוב השיחות היו נכנסות שכמו שאמרתי כלל לא הייתי מיודע שאני משלם עבורם . באופן אישי אין לי בעיה לקחת אחריות על שיחות שביצעתי לישראל ולשלם עבורם , אבל שיחות נכנסות ??? . גם בוצעו שיחות מי חו"ל לסלולארי שלי וגם עבורם שילמתי. אני חושב שבמקרה זה סלקום באותה מדינה אמורה ליצור קשר עם לקוח ולידע אותו על מחירים של שיחות מקומיות. לא יתכן שלקוח משלם עבור שירותים בלי לדעת כלל וכלל על מחירי השירותים שהוא מקבל .
נושא אחר : תשלום כפול .
לפני נסיעה לחו"ל שונה בעלות בסלקום וכרטיס אשראי . במקום קרוב משפחה המנוי עבר להיות שלי . מספר לקוח הקודם (של קרוב משפחה) : 291883115 .חשבונית 195263050 . תאריך חשבונית 08.06.12-07.07.12 . התברר לי ששני מספרים שלי שמסתיימים ב 0925 ו 3572 וחייבו גם!!! בחשבונית שלי .מספר לקוח 294802385 , חשבונית 195292582. בין תאריכים 02.07.12-07.07.12 . במילים אחרות שולם פעמיים אותו חשבון בחודש יולי בין 02.07-07.07 , פעם קרוב משפחה שלי ופעם אני ( שני כרטיסי אשראי שונים) .
כספי סוג הנזק :
הפחתה משמעותית של חשבון מטורף ב 80% פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה