פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא ידיעת הלקוח על תיקון מכשיר והטעייה בהחלפת מסלול נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון שבעת הכוכבים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני חודש וחצי כאשר החלה מהפכת המחירים בשוק הסלולרי בארץ, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני של סלקום על מנת להחליף את המסלול למסלול אטרקטיבי יותר. הנציגה איתה שוחחתי הציעה לי חבילה זהה לחבילה שהייתה לי ב149ש"ח במקום 199 ש"ח ששילמתי. החלפתי את המסלול ועם קבלת החשבונית החודשית ראיתי שחשבון הטלפון שלי קפץ בכמעט 300 ש"ח. יצרתי קשר עם סלקום ונאמר לי שהמסלול החדש בכלל לא כולל גלישה באינטרט ובנוסף החליטה החברה על דעת עצמה להסיר את שירות התיקונים מהמכשיר שברשותי וכששלחתי את את המכשיר לתיקון, חייבו אותי על החלפת פלסטיקה (מדובר במכשיר ישן בן 3 שנים שאם הייתי יודעת שמחליפים לו פלסטיקה במחיר כמובן שהייתי מסרבת. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני של סלקום 3 פעמים במהלך השבועיים האחרוים. כולם הבטיחו שיבדקו ויחזו אלי ואף אחד לא טרח לחזור. אתמול דיברתי שוב עם שירות הלקוחות ואמר לי שמכיוון שהתיקון בוצע בסניף שבעת הכוכבים עלי להגיע עם התלונה לשם. שהגעתי ובזבזתי שעתיים בסניף שבעת הכוכבים הסבירה לי אחראית המשמרת הלא ממש נחמדה שאין מה לעשות והיא לא יכולה לעזור לי ושעלי ליצור קשר עם המוקד הטלפוני. אין לי יותר רעיונות למי לפנות ומה לעשות על מנת לקבל את כספי שנלקח ממני במרמה חזרה. אשמח אם מישהו יוכל לעזור. תודה.
מעיין.
כספי סוג הנזק :
החזר החיוב על תיקון המכשיר וגלישה באינטרנט פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה