פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת סלקום כ 15 שנים

בבעלותי 2 קווים ומכשירים

בשני המכשירים מוזנת מזה כ 10 חודשים חבילת 400 דקות שיחה + 400 מסרונים + גלישה באינטרנט ללא הגבלה בעלות חודשית קבועה

בחשבונית האחרונה הבחנתי בחיוב נוסף באחד מהמכשירים על שימושי מסרונים בעלות של כ 33 ש"ח + מע"מ כמובן

פניתי לסלקום והפקידה טענה שאכן מדובר על חבילת מסרונים נוספת ושחיוב זה מחוייב בכל חודש במשך כשנה - שנה וחצי אחורה!!!

שאלתי האם אני ביקשתי חבילה זו, האם אני חתום על חיוב זה ולא קיבלתי תשובה

נציגת השירות הואילה בטובה לבטל את החיוב ולזכות חודשיים אחורה אך לא לזכות את כל החיובים מפני שאין זה בסמכותה

ביקשתי לדבר עם מנהל, בדקה איתו וחזרה אלי והסבירה שאין טעם לדבר איתו כי זו תהיה גם התשובה שלו

התעקשתי דקות ארוכות, העבירה אותי להמתנה ממושכת, לבסוף עלה המנהל על הקו, והסביר ארוכות שהחובה שלי לבדוק את החשבוניות החודשיות ולהתריע וגילגל האחריות אלי

עניתי לו שאני מפקיד בידי החברה את מס' כרטיס האשראי שלי, סומך עליהם ומקווה שישתמשו בו בהגינות ולא לחייב החשבון ככל העולה על רוחם

יתרה מכך, במהלך השנה האחרונה, התקשרתי לסלקום מס' פעמים ע"מ לבחון אפשרויות להוזלת ההוצאה החודשית שלי שגבוהה יותר ממה שהבטיחו לי כשלקחתי החבילה הר"מ והמכשירים. בכל הפעמים הנציגים אמרו שהתוכנית שלי זולה מאוד, לעיתים זיכו לחודש-חודשיים כמה דקות של זמן אוויר וכו'.

אף פעם לא טרחו ואמרו לי שיש לי חבילת מסרונים כפולה שניתן לוותר עליה...

בכל אחד מהמכשירים שלי אינני מגיע לכמות זמן האוויר והמסרונים החודשית, כך שאין צורך בחבילה נוספת ובוודאי שלא ביקשתי אותה

המנהל אמר שיזכה אותי ב 30 ש"ח כמחווה שירותית אך כל בקשותי לזיכוי מלא נפלו על אוזמיים ערלות

כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה