פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שינוי תאריך חבילה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לחברת סלקום וביקשתי חבילה הכוללת שיחות ללא הגבלה בארץ. נמסר לי שהמחיר הוא 119 ש"ח , אך אינני יכולה לעדכן את החבילה מכיוון שתאריך "סגירת" החיוב הוא 21 לכול חודש. אמרתי להם כי עברו מאז 4 ימים , אך הם סירבו בכול תוקף... הצעתי להם להוסיף את החוב של 7 ש"ח (שהצטבר מה 21 ועד עכשיו) לחבילה, אך הם עדיין סירבו בתוקף ... אין באפשרותם לשנות את החבילה וזאת למה? איפה השירות המצויין שלהם? לא ביקשתי מתנה, ביקשתי שינוי בתוכנית. בנוסף קיבלתי בונוס מסלקום לגבי 15 ד שיחה לחו"ללמשך 3 חודשים, רציתי להוסיף חבילה בעלות של 10 ש"ח לחודש עבור 200 דקות. חזרה אלי רעות וטענה שהחבילות מתנגשות ואין אפשרות לקבל את ה 15 דקות בנוסף ל 200 דקות..... לא עשיתי את החבילה.
לשנות את התאריך של החבילה כבר מהיום. להוסיף את ה 15 דקות ללא קשר לחבילה שנרכשת. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה