פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות אחר טעות בחיוב החשבונית ואי עמידה בהבטחות למתן זיכוי כספי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
הצפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ4 חודשים הייתי במוקד השירות בעפולה והחזרתי מכשיר נייד חליפי של בני אביב(בעקבות אובדן של המכשיר קיבל מכשיר חליפי),באותו מעמד נאמר לי שעל קבלת מכשיר חדש יהא עליי לשלם השתתפות עצמית ע"ס 600 ש"ח,לאחר החזרת המכשיר החליפי נשאלתי איך ברצוני לשלם את התשלום ובקשתי לחייב ב4 תשלומים.חודש לאחר מכן גיליתי בחשבונית שחוייבתי ב600 ש"ח בתשלום אחד לשאלתי מדוע ,נעניתי שכנראה היתה טעות והחיוב בוצע.
לאחר תקופה מסוימת קבלתי חשבונית וגיליתי חיוב נוסף ע"ס 600 ש"ח שהיה מחולק ל4 תשלומים (בחשבונית נרשם חיוב 150 ש"ח תשלום 4 מתוך 4),נגשתי שוב למוקד השירות בעפולה ושאלתי לפשר החיוב הנוסף,הנציגה שטיפלה בי היתה חן ,לאחר בדיקה אמרה לי שמדובר בחיוב עבור המכשיר החדש ובעצם החיוב הקודם היה בגין המכשיר החליפי שלא הוחזר,אמרתי לנציגה שזו טעות שהמכשיר הוחזר ושתבדוק שוב,לאחר בדיקה נוספת אמרה:נכון היתה טעות וח-ן הבנק שלך יזוכה תוך מס' ימים וגם הבטיחה לחזור אלימבעוד כמה עניינים.
הנציגה לא חזרה אלי עד היום וגם ח-ן הבנק שלי לא זוכה עד היום ובזה לא תם הסיפור.
לפני כחודש וחצי קראתי בעיתון על מבצע הצטרפות 3 מנויים לחבילה בעלות של 390 ש"ח ,פניתי למוקד השירות הטלפוני והנציג צירף בשמחה את 3 המנויים לחבילה(3419450,3419446 ו3419447),הבנתי מדבריו שמדובר בעסקה טובה שתקטין משמעותית את החיוב החודשי חודש אחרי כשקבלתי את החשבונית שהיתה מופרזת חשדתי שמדובר במשהו לא תקין ופניתיהפעם למוקד השירות בנצרת עלית הייתי אצל נציגה בשם ריהאם שהיתה אדיבה ומקצועית ועברה איתיעל כל המנויים,לדבריה פשר החיוב המופרז היה בכך שאותו נציג שצרף את 3 המנוים לחבילה בעצם "שכח" לנתק 2 מנויים מהחבילה הרגילה ומה שבעצם קרה שבמשך כמעט חודשיים היה חיוב כפול בגין אותם מנויים,הנציגה הבטיחה לבדוק ולחזור אלי תוך מס' ימים ועדיין לא נעניתיתמול לאחר יאוש ותסכול נגשתי למוקד השירות בעפולה ,שם לא קבלתי תשובות נאמר לי שהנושא עדיין בטיפול וגם המנהל שנקרא "נפנף" אותי ולא עזר בכלום.
אני לקוח של החברה בעל 5 מנויים לאחר שהתאכזבתי מחב' פלאפון והחלטתי לעבור לסלקום אבל לצערי אני מאד מאוכזב מחוסר האמון מחוסר המקצועיות מהשירות ומאי העמידה בהבטחות,נגרמה לי עוגמת נפש בנוסף לעניין של החיובים שבגינם ח-ן הבנק שלי עמד ביתרת חובה גדולה יותר שלא אוסיף את ימי העבודה שאני ואשתי הפסדנו ואת ההתעסקות המיותרת.אני מתלונן על הזלזול ועל חוסר ההתייחסות,בנוסף הייתי רוצה לקבל פיצוי הולם בגין כל אותם מחדלים.
א
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי+פיצוי הולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה