פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חזר כסף שהובטח על קניית מכשיר סלולר נושא התלונה:
גונין אולג שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
סניף פתחתקווה זבוטינסקי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 9.4 היצטרפה אישתי כלקוחה חדשה לתוכנית של סלקום. בסכום של 280 ש"ח.במסגרת התוכנית הובטח לה שתקבל החזר של 45 ש"ח עבור המעבר מרשת אחרת ו 60 ש"ח עבור החזר תשלומים בקניית מכשיר חדש במקום אחר.עד היום לא קיבלנו החזר עבור קניית מכשיר .חברה מושכת זמן מאז. בהתחלה דרשה לראות חשבונית מס מבית העסק איפה שנקנה המכשיר .ואחרי שנציג ראה את החשבונית נאמר לאישתי שנושא יטופל .לאחר חודש לאחר שאישתי כל פעם מחכה בטור לקבלת שירות חברה מסרבת להחזיר כספים בטענה שהשתנו נהלים למרות שהתוכנית עדיין קיימת.ועדיין נאמר לה שיתקשרו תוך שבוע לגבי העניין .זאת אומרת באופן שיטתי חברה מפירה את החוקים שקבע בעצמה לפי חוזה.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה