פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה,אין טיפול אין למי לפנות על הביטולים והחזרים.והחיוב ממשיך....de נושא התלונה:
צ'רטוק אינה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏25 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד

חברת סלקום

מחלקת תלונות



הנדון: הגשת תלונה -מס' לקוח 284259567





אנו חברה א.ודים פרויקטים בע"מ – לקוח עסקי בחברת סלקום.



איש הקשר שלנו – טל תבור.



שמי אינה צ'רטוק מנה"ח ו איש קשר של החברה הנ"ל.



בחודש מרץ התקשרתי לציוותון ל-*234 ודיברתי עם בחורה בשם טל, בקשתי פגישה עם טל תבור.

נקבעה לי פגישה לעוד 3 שבועות (אמצע אפריל), בקשתי יותר קרוב ונענתי בשלילה. במקביל היא הציעה לעזור לי

יותר מהר במקום הפגישה עם טל תבור. הסכמתי ונתתי את השאילות לברור. אמרה שתבדוק עבורי ותחזור אליי.

עברו כשבועיים ללא מענה.

לאחר שבוע ניסיתי כמה פעמים ליצור קשר עימה אך ללא הואיל.



בתאריך 25/4/12 ביטלתי 2 קווים 050-4210215 ו054-5751989.

שלחתי בפקס טופס בקשה לביטול וקיבלתי אישור על כך מאפרת.

בקשתי שוב פגישה עם טל תבור להסדר העניין (שעד לכאן עדיין לא שמעתי ממנו כלל) וקיבלתי פגישה לתאריך 5/5/12

ואכן בתאריך זה נפגשתי עם טל תבור. בפגישתו נתתי לו את הטפסים לביטול 2 קווים לצורך בדיקה וטיפול בעניין.



בנוסף יש לנו 2 מכשירי ספיריט ברכבים:

במס' 0523730204 קיים רק חיוב של 25 ₪ בלי זיכוי מחודש 7/2011.

במס' 0545751989 יש זיכוי וחיוב של 25 ₪ - וזה בסדר!

במס' 050-4210215 לא קיימת לי דיבורית מתחילת העסקה וישנו חויב וזיכוי של 25 ₪ .

בקשתי לא פעם לבטל ולהוציא את המכשיר מהחשבונית וטל תבור אמר שזו לא בעיה לבדוק וזה יטופל!!



לידיעתכם חשבונית של חודש 5/2012 קיבלתי עם חיוב מלא. לא בוטלו הקווים כמה שהובטח לי בשיחה הטלפונית מול אפרת, ואפילו אחרי פגישה עם טל תבור.



בפגישה עם טל תבור סוכם ששבוע הבא עד יום רביעי (שבוע אחרי פגישה) הוא יחזור אלנו עם תשובות, אך שוב ללא מענה ולא התייחסות כלל!!!



התקשרתי לטל תבור שוב ושוב אך ללא מענה כלל...

התקשרתי ושלחתי SMS למחרת בבוקר, נשלח אליי SMS ממנו:"בפגישה חוזר", ושוב ללא מענה כלל עד היום...



התקשרתי לציוותון בחורה בשם טל ענתה לי ואמרה שתדבר עם טל תבור ותבדוק למה הוא לא עונה ותחזור אלנו עם תשובה...

כנראה שמאחורי כל הבטחה עומדת אכזבה, שוב לא חזרו אלינו. אחרי זה כל פעם שביקשתי לדבר עם בחורה טל מציוותון נאמר לי "היא בשיחה" פה זה כבר נראה ממש לא מקצועי ואחראי "להתחבא" מבלי לחזור ללקוח, גם אם עדיין אין תשובות צריך שיהיה מינימום מענה!!! פעם אחרונה הצלחתי לתפוס אותה, ובקשתי מנהל –אז הוא שוב הבטיחה לחזור אליי סופי עם כל התשובות וזיכויים בתאריך 17/6/12. ואני עדיין לחכה...



נמאס להתקשר שוב ושוב ולבזבז המון זמן ועצבים, כמה אפשר לטרטר בנאדם!



הייתי גם בסניף של סלקום ובקשתי עזרה, כל שקיבלתי זה את התשובה הבאה "אתם עסקי מתנהלים רק דרך הציוותון והאיש קשר".אך מה לעשות שגם בציוותון אין לנו מענה.

ממש מחדל מה שקורה פה, ככה משמרים לקוח?

איפה השירות? האחריות? ושלא לדבר על היחס!

אם לקוחות לא חשובים לכם פשוט תגידו יש עוד דרכים להתנהל מול לקוח. כנראה וכך זה נראה אתם פשוט מזלזלים בלקוחות שלכם. השוק היום חופשי לקוח יבחר איפה מתאים לו לשלם וכך אתם תפסידו לקוחות.



אשכיו כבר יותר מחודש ימים אני מנסה לקבל הסבר וזיכוי מכם.

הוראת הקבע בוטלה מחוסר התייחסות מינימאלית ללקוח.



היה עוד מקרה- נאבד לנו מכשיר ויגענו לסניף לקבל sim, לא רצו לתת אותו מקוון שאנו מול איש קשר צריכים להזמין.

לאיש קשר אין מענה!? אך רק אחר צעקות וכמה שעות בזבוז זמן עבודה יתקבל ה-sim.

מעגל סגור!



במידה ולא אקבל מענה מיידי ומהיר למכתבי אגיש תלונה עם העותק לעו"ד.

כנראה שזה הדרך היחידה שאתם מתנהלים מולה וחבל!



לטיפולכם המהיר אודה,



בברכה,

אינה צ'רטוק

א.ודים פרויקטים בע"מ

052-5226723

ביזבוז זמן, נפשי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה