פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות כושל וחסר אמינות נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

שמי יעקב רוזין. ת.ז 323733402. מספר סלקום 054-6440526.
אתמול (29/07/2012) בסביבות שעה 12 פנתה אלי נציגת שירות ומכירה של חברת סלקום בשם סו בהצעה לשידרוג תוכנית שכוללת שיחות, סמ''ס, גלישה ושיחות לחו''ל ליעדים במסגרת התוכנית ללא הגבלה ובמחיר של 228 ש''ח כולל תשלומים עבור המכשירים שרכשתי וכולל מע''מ. תחילת התוכנית לפי דבריה ב27 לחודש. ראיתי את ההוצעה כאטרקטיבית והסכמתי לשינוי התוכנית. מיד אחרי זה התקשרתי לרוסיה דרך 013 לפי איך שזה היה הוסבר על ידי הנציגה.
היום ב30 לחודש התקשרתי לשירות לקוחות של החברה על מנת לוודא תנאים של התוכנית ולמען הסרת כל ספק. הסיבה לספק היא קבלת נתונים לא מדוייקים והתקנות שירותים שלא בקשתי ולא הסכמתי לקבלם על ידי נציגי סלקום בעבר.
נציג ראשון שענה לי בשם בן היה נשמע מבולבל מאוד ומסר לי מחירים ופרטים שונים לגמרי מזה שכבלתי יום לפני זה מנציגה בשם סו. הבחור בסוף שיחה אמר שצריך לבדוק את הפרטים ושהוא יחזור אלי. מכיוון שבעבר נציגים של סלקום לא חזרו אלי למרות ההבטחות, התקשרתי שוב לשירות לקוחות ודיברתי עם נציגה בשם אנה שמסרה לי פרטים שונים על התוכנית מזה של סו ושל בן. בסופו של דבר היא העבירה אותי למנהלת שירות לקוחות בשם ניצן שהתנצלה על הפרטים השגועים שאני מקבל בכל פעם מנציגי השירות והציע לי לבטל את התוכנית למרות שדרשתי לקיים את ההבטחות של סלקום שהובטחו לי על ידי נציגת שירות בשם סו יום קודם. בעצם ניצר מצב שבו אם לא היתי מתקשר ומברר היתי משלם עבור התוכנית הרבה יותר ממה שהובטח לי וגם היתי בטוח שתוכנית כבר נכנסה לפועל ומתקשר לחו''ל ועקב כך מפסיד מכספי (בנוסף לשיחה לרוסיה שביצתי אתמול).
בסופו של דבר, לצערי הרב, פעם אחרי הפעם אני נתקל בשירות כושל ולא אמין, בחוסר רצון לעמוד על ההבטחות ובמסע ומתן ארוך ומעייף.
בטוח שחברת סלקום חייבת לעמוד על הבטחות שניתנו על ידי נציגיה ואני כלקוח צריך לקבל מידע מדוייק. אחרת אני לא רואה שום סיבה להישאר לקוח של חברת סלקום.
מקווה מאוד שתקבלו החלטה הנכונה והמובטח בינינו יתקיים כראויי.

בכבוד רב,
יעקב רוזין.
ביזבוז זמן סוג הנזק :
קיום הבטחות שניתנו על ידי נציגת השירות באת שיווק של התוכנית פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה