פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת במכשיר נוקיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הצטרפנו ל"סלקום" כמנוי עסקי ורכשנו מכשיר+חבילה של 3 מכשירים סלולריים. אחד המכשירים מסוג נוקיה X3-02 לא היה תקין מהיום שקיבלתי אותו. מיותר לציין כי נציג השירות שהגיע לעסק ע"מ לשווק את החברה טען שהמכשיר מומלץ ביותר.
בשנה החולפת הכנסתי אותו למעבדה 4 פעמים כשבהתחלה זה היה בגלל ניתוקי שיחות וחוסר יכולת לגלוש באינטרנט כשחלק מהפעמים עשו "איפוס" למכשיר ובחלק טענו שתיקנו אך התופעות חזרו ואף החמירו. אציין כי המכשיר לאורך כל השנה לא היה תקין אבל מחוסר יכולת להגיע לעיתים קרובות למרכז השירות להכניס את המכשיר לתיקון ויומיים אח"כ להגיע לאסוף אותו נמנעתי מלעשות זאת.
לפני כשבועיים המכשיר חזר מתיקון והתגלו בו תקלות שלא היו לפני כן הכוללות: איבוד קליטה לעיתים קרובות, פעמים רבות במשך היום הופיעו "הודעות שגיעה" כמו: "בדקו הוראות מפעיל" וכן חוסר יכולת לקרוא SMS ומופיעה הודעת שגיאה. זאת בהמשך לניתוקי השיחות ולחוסר יכולת לגלוש כראוי באינטרנט.
אתמול כשהגעתי למרכז השירות דרשתי לקבל פתרון אחר ולא להכניס את המכשיר לתיקון שכן מהיום שהמכשיר נקנה הוא אינו תקין, אך נענתי בתשובה של "אין מה לעשות, את יכולה לשדרג אותו" (בתשלום כמובן!).
מאכזב שחברה כמו סלקום לא לוקחת אחריות ודורשת ממני פעם אחר פעם להגיע למרכז השירות ללא קבלת מענה, וזאת בהתחשב בתחרות הגדולה הקיימת כיום בשוק הטלפונים הסלולריים
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה