פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2010 התקשרתי לחברת סלקום(מקווה ששיחות מוקלטות) ביקשתי לשלם את כל חובותי לחברה כולל מכשירים שלא פעילים מזה מספר שנים ולסיים את ההתקשרות איתם. קיבלתי סכום לתשלום ושילמתי בכרטיס אשראי כשאני שואלת שוב ושוב אם לא אחוייב בהמשך ביתרות נוספות. נעניתי שממש לא. לפני מספר חודשים התחלתי לקבל חשבון ע"ס 400 שח לערך עבור מכשירים שכביכול לא שולמו עם סגירת החשבון.ואשר עליהם עדיין תוכנית שלא בוטלה.
ביקשתי שוב ושוב לשמוע את ההקלטה ושלחתי פקסים ומיילים לברור העניין אך לא נעניתי ולו פעם אחת. גם כשישבתי מול נציגה בחיפה בשם זוהר שראתה ששילמתי הכל אך אני עדיין חייבת, אמרה שתברר לפני כחודשיים או קצת יותר, ואני...עדיין מחכה. מה עושים? חוסר אונים מוחלט. שתיקה רועמת בסלקום. דרך אגב, החשבונות התחילו להגיע אחרי שחזרתי להיות לקוחה שלהם שבודאי לא הייתי עושה זאת היום.
בנו
בטול החוב והחזר כספי של כל הסכומים שיגבו על תוכנית לטלפון שאינו קיים במשך שנים-ניתן לבדיקה בקלות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה