|
|
|
|
|
|
הטעייה ורמאות במהלך מכירה ונתינת שירות |
נושא התלונה: |
מנצ'ר ליאור |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כסגרתי את העסקה שלי עם סלקום הובטח לי כחלק ממנה שאקבל ביטוח למכשיר הטלפון, מאוחר יותר כשרציתי לתקן אותו נודה לי שכהתנייה לשימוש ב"ביטוח חינם" אני חייב לחתום על חוזה ל36 חודשים עם החברה או לשלם 750 ש"ח לתיקון.
כששאלתי איך זה יכול להיות ענה איש שירות הלקוחות: הביטוח הוא אומנם חינם, אבל אתה לא חייב לנצל אותו אם אתה לא מעוניין לחתום !
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|