פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי בזמן סגירת עיסקה חדשה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לק' ותיקה בסלקום בעלת 3 מנויים חשבונית ממוצעת כ 400 ₪ , רצתה להתנתק עקב עלויות גבוהות ולעבור לאחד המפעילים החדשים.

הגיעה למרכז רמת גן , היתה שם מס' שעות , לאחר מאמצים הצליחו לשמר אותה ואף לשדרג 2 מכשירים חדשים + קנתה קו חדש.

אחד המנויים שודרג לאייפון + חבילה ללא הגבלה, הנציגה אף אמרה לעירית שיתחדשו ושיכולים מעכשיו להתחיל לגלוש בלי חשש.

אתמול ראתה שחויבה יותר מ 1000 ₪, עקב חריגה במנוי עם האייפון שהיה בטוח שהוא כבר בחבילה והתחיל להשתמש לפי החבילה שהובטחה.

אתמול ביצעה כ 4 שיחות למוקד ואף שוחחה עם אחראי שהסכים להחזיר 200 ואחד אחר אמר רק 100...

היא אף הגיעה למרכז רמת גן ושם לא הסכימו לעזור כלל מעבר למה שנאמר.



כספי סוג הנזק :
תמחור מחדש לפי המסלול שהובטח פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה