מידע שגוי בזמן סגירת עיסקה חדשה |
נושא התלונה: |
יום שישי 15 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לק' ותיקה בסלקום בעלת 3 מנויים חשבונית ממוצעת כ 400 ₪ , רצתה להתנתק עקב עלויות גבוהות ולעבור לאחד המפעילים החדשים.
הגיעה למרכז רמת גן , היתה שם מס' שעות , לאחר מאמצים הצליחו לשמר אותה ואף לשדרג 2 מכשירים חדשים + קנתה קו חדש.
אחד המנויים שודרג לאייפון + חבילה ללא הגבלה, הנציגה אף אמרה לעירית שיתחדשו ושיכולים מעכשיו להתחיל לגלוש בלי חשש.
אתמול ראתה שחויבה יותר מ 1000 ₪, עקב חריגה במנוי עם האייפון שהיה בטוח שהוא כבר בחבילה והתחיל להשתמש לפי החבילה שהובטחה.
אתמול ביצעה כ 4 שיחות למוקד ואף שוחחה עם אחראי שהסכים להחזיר 200 ואחד אחר אמר רק 100...
היא אף הגיעה למרכז רמת גן ושם לא הסכימו לעזור כלל מעבר למה שנאמר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תמחור מחדש לפי המסלול שהובטח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|