פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר פגום.. נושא התלונה:
כהן הדס שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
.
שלום רב,
במהלך החודשיים האחרונים האיפון שלי התחיל ממש להתחמם לי וגם להראות מצבי שיבוש במסך וכן בסוללה...לאחר שיחה עם שירות הלקוחות הם אמרו לי לפנות למוקדי השירות ולבדוק אותו..במקביל במהלך החודשיים האלה פיתחתי גירודים עזים באוזן שבסופו של דבר מתפתחים לאקזמה.לאחר בדיקות מרובות אצל רופא מומחה לעור הוא הגיע למסקנה חד משמעית שכל הסיפטומים מתאים למכשיר שברשותי ולמתכת שקיימת שם.ובנוסף רשם לי זאת בכתב ..פניתי למרכז השירות נתתי את הטלפון לתיקון וציינתי את עניין האקזמה והאישור הרפואי ומסרתי ארותו הוא חזר לאחר 4 ימים באותו מצב התחממות..דיברתי עם המנהל בסניף אשדוד נתנאל הוא אמר לי ננסה לשלוח למנהל אז שלחנו שוב את הטלפון למעבדה לעוד 4 ימים... הטלפון שוב חזר באותו מצב חזרתי לשירות אחרי כמה ימים בטוענה שאני לא יכולה לדבר ככה עם הטלפון אני עובדת המון עם הטלפון שלי והוא מתחמם ברמות קשות ואז הגירודים מתחילים באופן קיצוני..נתנאל אמר שהפעם נשלח את זה למומחה המעבדה שוב 4 ימים של מטרד ועוגמת נפש ומחיקה של הנתונים במכשיר..שוב האייפון חזר שהוא נמצא תקין!!פנייתי אליכם בתקווה שמישהו ישמע אותי ובאמת ינסה להיות אמפתי אליי...
א.אני אוהבת את האייפון שלי אני לא הייתי מחליפה אותו בעד שום הון אבל אין ספק שהוא לא טוב לי ..עכשיו לפי דעתי הוא בטוח פגום כי לפני כן זה לא קרה לי אף פעם רק בחודשיים האחרונים..
ב.יש לי אישור ממומחה עור שלאחר המון בד' מצא שהחומר באיפון גורם לי לאקזמה..(זה לא מספיק )ג.כל כך עייפו אותי במרכז השירות שלכם גם המנהלים הבכירים.,.הרגשתי ממש שהם יוצאים מידי חובה וברור שהמקרה שלי חריג..מה אני אמורה לעשות לדבר תמיד עם אוזנייה או רמקול ..זה לא נוח לי ..המינמום של השירות שאתם יכולים לתת ללקוחה ועוד במיוחד אחרי כל הטרטורים האלה והאי נוחות והפגיעה בעבודתי ובאוזניים שלי . זה החלפת דגם או מכשיר חדש ..הטלפון שלי עדיין באחריות יצרן!!אני לא מבינה למה מתנערים ממני בתשובה כל כך לא שירותית "נמצא תקין אין מה לעשות" אנא אני ממש אובדת עצות ....אני אפנה למי שצריך לאפל לפניות הציבור לכל גורם אפשרי ..אני ממש סובלת עם הטלפון הזה!!!זה לא משחק ומרגיש לי שאף אחד לא מתיחס אליי!!!

תודה הדס כהן
זמן..זלזול.. סוג הנזק :
החלפת מכשיר!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה