פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בחוזה חתום ובהתחייבויות חוזרות במשך חודש ימים נושא התלונה:
גדליה נחום שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏12 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ארגמן 180 ת.ד.4102 עתלית כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עברתי מחב' פלפון לסלקום במסגרת סלקום טוטל,ולמרות התחייבות חוזית לחבר את הקו הפיזי של בזק ואת האינטרנט באמצעות 013 תוך מכסימום 3 ימי עסקים ע"י טכנאי, עבר חודש ועדין זה לא קרה.הודעתי לאדם בשם עידו בע"פ ובס.מ.ס יותר מתריסר פעמים במשך חודש זה,כי את חשבון בזק ואינטרנט שאקבל על חודש זה אעביר לסלקום לתשלום או קיזוז,ואם זה לא יקרה...אתבע החברה בתביעות קטנות.אני מקווה שלא אצטרך לממש האיום,כי ההתנהלות ממש לא תקינה והשרות רע.
שרות לא מספק מרגע שחתמתי על החוזה סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה