|
|
|
|
|
|
הטעיית הציבור וחיוב שגוי |
נושא התלונה: |
ביטון שירלי |
שם/כינוי: |
יום ראשון 05 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב17.5 לאחר כניסת מתחרים חדשים לשוק הסלולר יצאה חברת סלקום עם חבילה של הכל כלולו גלישה שיחות והודעות ב149 שח. שוחחתי עם אחת מהנציגות בתאריך זה והובטח לי שהחשבונית תיכנס לתוקף כבר מה14.6. ב2.8 גיליתי לחרדתי שלא כך הדבר. נשארתי בחבילה הקודמת והיות וחשבתי שהחבילה החדשה נכנסה לתוקף לא בדקתי את החשבוניות כי סמכתי על החברה. קיבלתי חשבונית של 575 שח . התקשרתי לסלקום ביום ה 2.8 המתנתי 25 דקות על הקו למוזיקה מטרידה ביותר עד שהגעתי לנציגה גרועה בשם אודליה שנתנה את היחס הבזוי ביותר שלקוח יכול לקבל מה שכמובן רק החמיר את חווית השרות. בנוסף לאחר המתנה נוספת של 15 דקות הגעתי למנהלת בשם נטלי שאיתה שוחחתי שלא היתה מועילה במיוחד. ביום א 5.8 שוחחתי עם רועי בנוגע לפנייה ולתלונה שלי. הבחור הבטיח כי אראה זיכוי כבר בחשבונית הבאה. זיכוי כספי על כסף שנלקח ממני שלא כחוק. מה רבה היתה הפתעתי שבכל מה שנוגע לשימור לקוח לא קיבלתי מענה. היחס המזלזל שחוויתי מהחברה הגרועה הזאת והשרות המזוויע לא עמד לנגד עיניו של רועי. הוא הסביר לי שהוא מחזיר לי את הכסף שנלקח ובזה זה נגמר ואם ארצה פיצוי כמובן לאחר שהתעקשתי אז הוא מוכן לתת פיצוי של 20 שח בחשבונית. כזה זלזול בלקוח לא חוויתי מימיי. ברור לי שהחברה הזאת היא גרועה ביותר אני לקוחה שלהם מ1999 אבל לא עוד. אני מאחלת להם שיפשטו את הרגל וכמובן שייקנסו על הטעיית ציבור ועוגמת נפש של לקוח.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|