פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נזדקתתי לתיקון מכשיר בסלקום -כלקוחת החברה.
לאחר בדיקת מעבדה נתברר כי מדובר בתקלה שאינם יודעים כיצד לפתור אותה ועליי לרכוש מכשיר חדש תמורת 2000 שקלים לערך... סירבתי לשלם סכום שכזה והוצע לי פתרון חלופי- התחייבות לביטוח על המכשיר תמורת מכשיר חדש.
הסכמתי.
לאחר קבלת המכשיר ה"חדש" העטוף בניילון- חזרתי לביתי והופתעתי לגלות שלל תקלות.
הייתה לי תחושה שמדובר במכשיר משומש.
למחרת, פניתי לסניף סלקום ונאמר לי שתמיד מביאים ללקוחות מכשירים -מחודשים משמע משומשים.
הרגשתי מנוצלת עקב העובדה שכמעט שילמתי קרוב ל2000 שח על מכשיר גלקסי (מחיר גבוה מהמחירון בשוק) כאשר בפועל אני מקבלת מכשיר משומש.
דרשתי לקבל מכשיר חדש וטוב- סלקום סירבו ואני התנתקתי.
נאלצתי לעבור לאורנג' ולרכוש מכשיר- נוסף.
לאחר כחודש קיבלתי חשבונית למייל מסלקום-תשלום ע"ס 1200 ש"ח עבור המכשיר (המקולקל) ניסית להסביר להם שזו הסיבה שעזבתי ואין סיכוי שאשלם-אך תשובתם הייתה שאין מה לעשות...

כעת אני כלקוחת החברה משלמת לסלקום עבור 2 מכשירים כ-200 ש"ח בחודש + 1200 ש"ח על מכשיר מקולקל שלא נעשה בו שימוש.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה