|
|
|
|
|
|
הונאת לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נזדקתתי לתיקון מכשיר בסלקום -כלקוחת החברה.
לאחר בדיקת מעבדה נתברר כי מדובר בתקלה שאינם יודעים כיצד לפתור אותה ועליי לרכוש מכשיר חדש תמורת 2000 שקלים לערך... סירבתי לשלם סכום שכזה והוצע לי פתרון חלופי- התחייבות לביטוח על המכשיר תמורת מכשיר חדש.
הסכמתי.
לאחר קבלת המכשיר ה"חדש" העטוף בניילון- חזרתי לביתי והופתעתי לגלות שלל תקלות.
הייתה לי תחושה שמדובר במכשיר משומש.
למחרת, פניתי לסניף סלקום ונאמר לי שתמיד מביאים ללקוחות מכשירים -מחודשים משמע משומשים.
הרגשתי מנוצלת עקב העובדה שכמעט שילמתי קרוב ל2000 שח על מכשיר גלקסי (מחיר גבוה מהמחירון בשוק) כאשר בפועל אני מקבלת מכשיר משומש.
דרשתי לקבל מכשיר חדש וטוב- סלקום סירבו ואני התנתקתי.
נאלצתי לעבור לאורנג' ולרכוש מכשיר- נוסף.
לאחר כחודש קיבלתי חשבונית למייל מסלקום-תשלום ע"ס 1200 ש"ח עבור המכשיר (המקולקל) ניסית להסביר להם שזו הסיבה שעזבתי ואין סיכוי שאשלם-אך תשובתם הייתה שאין מה לעשות...
כעת אני כלקוחת החברה משלמת לסלקום עבור 2 מכשירים כ-200 ש"ח בחודש + 1200 ש"ח על מכשיר מקולקל שלא נעשה בו שימוש.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|