פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שירותים שלא ביקשתי ולא השתמשתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות פניה שלי למשרד התקשורת, נשלחו אלי בדואר שתי חשבוניות מסלקום, של ה-14.05.2012 ו- 14.03.2012.
בלי כל קשר לפנייתי למשרד התקשורת, שמתי לב כי בחשבונית מופיעים חיובים לחבילות שרות שמעולם לא ביקשתי ומעולם לא השתמשתי בהן.
החבילות בגינם חוייבתי-
חבילת 3 משחקים בסכום של 17.07 ש"ח
חבילת אייקונים ללא הגבלה 9.35 ש"ח
וידאו 50% הנחה 16.50 ש"ח
אלו המחירים לפני מע"מ - כפי שהם מופיעים בחשבונית.

בשיחה עם נציגת שרות בשם אודליה היא אישרה בפני שהחיובים מופיעים לפחות מתחילת 2012, ואין לה מושג למה אני מחוייב בגינם.
דרשתי ממנה לקבל החזר על כל החיובים הללו, החל מהחיוב הראשון, והיא אמרה שהיא לא יכולה והעבירה אותי לנציגה בכירה יותר בשם קטיה ממוקד באר-שבע.
הנציגה קטיה בדקה וראתה שהחיובים לפחות מתחילת 2011, ואמרה שהיא לא חייבת לזכות אותי, אבל כמחווה שירותית היא מוכנה "לעשות לי טובה" ולזכות אותי על החיובים של שלושת החודשים האחרונים.
הצעה זו היא חוצפה ואינה מקובלת לחלוטין. אני דורש לקבל החזר מלא החל מהחיוב הראשון, בתוספת ריבית והצמדה כמוגדר בחוק, שכן מעולם לא דרשתי שירותים אלו ולא השתמשתי בהם!
אני דורש לקבל במייל את כל החשבוניות המפורטות בהן מופיע חיוב על חבילות אלו, ובנוסף את החשבונית שקדמה לתחילת החיובים הללו, כדי שאוכל לסכם כמה כסף גזלה ממני סלקום, מפני שאינני סומך עליהם, אפילו לא בביצוע פעולות חשבון פשוט.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא החל מהחיוב הראשון בתוספת ריבית והצמדה כחוק פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה