פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"השכמה מווקדמת..." נושא התלונה:
ציגלניק שולה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב...
בשעה 4:39(כמובן בבוקר).קבלתי הודעת SMS מאוד חשובה , כי הנני גולשת גלישה בתעריף גבוה ועלי לפנות לסלקום...
ולא עוברות מס' דקות נוספות והודעה כזאת חוזרת על עצמה שנית.
את הרגשת הפחד והבהלה לא אוכל לתאר במילים. רק לומר כי יש לי בת חיילת המשרתת אי שם בצפון הרחוק ויזה תסריט עבר לי בראש כששמעתי את ה"צפצוף" של ההודעה.
הזעם עוד יותר עלה כשלהפתעתי נאמר לי ב7:00 בבוקר כשפניתי לשירות לקוחות כי בכלל לא עברתי את חבילת הגלישה."טעות במערכת...".
בזה סלקום פתרה את העניין.
יפה לא?
שולה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה