פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחת שווא ועוגמת נפש רבה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
אשקלון קניון חוצות סניף חברה:
תיאור הבעיה:

פנייתי מתחילה כשרציתי לתקן את הפלאפון הסלולרי האישי שלי במרכז השירות
שלכם באשקלון משום מה למרות שפרטי התכנית שלי כוללים ביטוח נציגתכם אמרה
שהביטוח לא חל יותר על הפלאפון הסלולרי שלי וסירבה להגיד לי למה (עד כאן
הכל בסדר נהלי סודיות כי לא מלאו כי אינני רשום עם בעלי המנוי).
כשאבי הגיע למקום התוודא לנו שהטעות היא שלכם שביטוח המכשיר של המספר
המדובר(052-480-90-94) הושאר על המכשיר הישן באופן מוזר אף על פי שזה
התרחש כבר שלוש שנים ומעלה לאחר שדרוג המכשיר ולאחר שהמכשיר תוקן מספר
פעמים בהצלחה ללא בעיות- כפי שזה אמור להיות. (כמובן שאצלכם לא הכל הולך
חלק וחויבנו פעם שלא כדין על עלות תיקון המכשיר למרות שיש לו ביטוח מקיף)
באותה הזדמנות בגלל טעותכם הצעתם לי לשדרג את מכשירי והוא שודרג הסכמנו
עם הנציגה היה על תעריף של 200 ש"ח לחודש כולל עלות המכשיר.
אולם משהגיעה החשבונית הראשונה שלאחר השדרוג נווכחתי שחויבתי ב280 ש"ח
לערך ולא במאתיים ש"ח כפי שסוכם.
נזעם מאוד התקשרתי לנציג שירות ואמר שאין לו מה לעשות בנושא שהוא אינו
יכול לדעת מה קרה במרכז שירות שזה לא בתחום סמכותו, שהעובדת פוטרה וכנראה
שיש לכך סיבה ואני מבחינתי יכול ללכת לחפש את המנהל ולשאול אותו אם הוא
זוכר אותי ואת מה שסוכם (פשוט שריפת זמן)
מה שאני מנסה לומר בכל הסיפור הממושך הזה זה לשאול שאלה פשוטה?
הלוואי וטעות הביטוח והתעריפים היו בעיותי היחידות איתכם ולאלו מתלוות
בעיות רבות של עדכון חבילות בטעות לתעריפים שונים אשר מקפיצים את
החשבונית בכמה מאות שקלים (עדכוני חבילת שיחות שלא כדין וחבילות וידיאו
שונות מובן שבסוף לאחר שהנציג תמיד בדק אם אין שיחה מוקלטת שאישרה את
עדכון החבילה- משראה הנציג שאין שיחה נעתר לפנייתי וזיכה אותי.

האם אתם חושבים שהכסף שאתם מזכים אותי בו בסוף כל חודש פותר את הבעיה ??
הרי שעוגמת הנפש והזמן לא משנים ? הרי שגם אתם בטוח יודעים שזמן אויר
שווה כסף לא ?? ומה עם זמני שלי??

במקרה האחרון (תעריף שדרוג הפלאפון המיוקר ) שום תשובה הולמת והייתי שמח
לקבל תשובה הולמת ולא תשובת חלם בסגנון לך תחפש לאור כל עוגמת הנפש
שעברתי עימכם כנראה שאני כבר "יותר צודק מאיתכם" כפי שהמציאות הוכיחה.

בעולם סלולרי שעבר רפורמה והיום הוא מוזל אתם כבר מזמן אינכם החברה הכי
זולה מילא הייתי מקבל שירות שמצדיק את המחיר אבל כמובן שזהו אינו המצב
מבחינתי???
אז איזו סיבה יש לי להמשיך איתכם ולא עם חברה אחרת ???

אשמח לתשובה הולמת שתעמוד לשביעות רצוני ואולי אף למחשבה לייעול כללי
אצלכם (לא יתכן שמרכז זה מרכז ושירות טלפוני זה שירות טלפוני בכל זאת אנו
במאה ה21.... צריכה להיות סימביוזה לאי תכן שיד ימין של אותו גוף לא תדע
מה שמאלה זוממת)


בתקווה לתשובה במהרה, מיואש ממכם רבות... בברכת לילה טוב
בזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי הולם יותר והסבר למה זה קורה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה