פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית מס' 195660854 - לא תקינה למרות שנחתם הסכם בחודש מאי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
מס' הטלפון 0509654392 - חודש מאי 2012 הייתי אצל נציגת שירות שיניתי את המסלול שיחות ללא הגבלה והודעות sms וגלישה במכשיר גלאקסי 2 בסך של 130 ש"ח לחודש.
בחשבון הנ"ל חיובו אותי בגלישה 82.93 ש"ח
וידיאו ללא הגבלה 15/5/12- 15/6/12 בסך של 25.77 ש"ח - כאשר החשבון בתאריך הנ"ל שולם.
וחיובו אותי בחלק היחסי 14/6/12- 24/6/12 בסך 47.04 ש"ח
וחייבו אותי בהודעות + הודעה למפעילים אחרים - כאשר נחתם הסכם בינינו
עצם פירוט החיובים מראים כי לא חישבתם את החיובים עפ"י ההסכם.
זיכוי שיש בחשבונית הנ"ל בסך 95 ש"ח הינו זיכוי של חודש קודם שגביתם ממני 1,700 ש"ח .
ברצוני לציין שאני לקוחה מזה כ- 20 שנים אצלכם וזה חודש השני שאתם פעולים בניגוד לחוק ובניגוד להסכמים ביננו.אגב גם שאר החשבונות לא פעלתם בהתאם להסכם ביננו.
פניתי למנהל השירות באיזור הצפון בשם שאדי וגוללתי את מה שנעשה בחשבון
ומסר לי שהזיכוי שקיבלתי מתייחס לחשבון הנוכחי וזה לא נכון.
חברת סלקום הפכה לחברה עושקת את לקוחתיה , לי היו 6 מכשרים העברתי לחברות אחרות שני מכשרים ושאר נותרו אצלכם .
חבל שכך אתם נוהגים ללא אחריות ואין עם מי לדבר , כנראה שגם שאר המכשרים אני יעבור לחברות אחרות .
לזכות את החשבון במס' טלפון 0509654392 - ולחייב בחלק הייחסי - לזכות אותי בשאר החשבון שפעלתם לא כשורה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה