פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
09/08/12-חייבו אותי חודשיים אחרי שהיתי בסניף ובקשתי להפסיק שרות סלקום de נושא התלונה:
הייב מיטל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
טובא זנגריה כתובת:
קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי בסניף קרית שמונה ופנית לנשיג שרות בשם עומרי ואמרתי לו שאני רוצה לשלם מה שנשארי מעלות של המכשיר ולהפסיק את השרות ולעביר את המספר לטוקמן אמר בסדר חתמתי על טוספ של הפסקת שרות וביקשתי שיתין העתק אמר תקבלי הביתה בדואר אמרתי לו בסדר וחשבוניות מסלקום אני לא מקבלת יותר אמר שכן . אחרי חודש חייבו אותי ב 36 שקל לא קבלתי חשבונית חודש )8( קבלתי חשבונית שבה החייוב 38.36 וכתוב שחייבו אותי מחודש שעבר דרך הויזא 36 . באותו יום 9/08/12 הגעתי לסניף בקרית שמונה והסברתי למנהלת שהיא ממש היחס שלה גרוע אמרה אם היה מסמך בידיך היה עוזר לך למרות שהיא ידעה הנשיג עומרי אמר לי ישלח אליך הביתה וזאת הבעיה שלהם אם מעבדים נשיגים שאין להם ידע לא טעות שלי והיא סרבה לעזור במלים שהיא אמרה( את טוחנת מים ואת חייבת לשלם את 2 החשבוניות ואין מה לעזור לך ).
כספי סוג הנזק :
לבביטול שתי החשבוניות כי טעות של נשיג שרות מתלמד ועושה שחוק מהלקחות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה