פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שלא כדין < נושא התלונה:
זלוט  עידית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/7/2012 שלחתי את המכשיר הסלולרי לתיקון בשל פגיעה בגוף המכשיר. למכשיר היה ביטוח ואחריות. במהלך ימי התיקון, יצר עימי קשר טלפוני נציג מהמעבדה וציין כי לא ניתן לתקן את הפגיעה ,אלא רק בעלות ובהשתתפות עצמית של 750 ש"ח. מצידי. באופן ברור וחד משעמעי, הבהרתי לנציג מהמעבדה לא לתקן ולהחזיר לי את המכשיר שבור וכמו שהוא. יש לציין שחזרתי על כך מספר פעמים. כשהגעתי למרכז שירות הלקוחות לאסוף את המכשיר, הופתעתי לגלות כי קיבלתי מהנציגה מכשיר מתוקן וחדש וככשאלתי אותה האם זה כרוך בעלות כלשהי מצידי היא הבהירה לי שלא.
לאחר כשבועיים, נדהמתי לגלות כי החשבונית שלי חוייבה בעלות של השתתפות עצמית בסך 750 ש"ח, וזאת על אף התנגדותי לכך. (מאחר והשיחות מוקלטות אבקש לנהוג ביושר ולאתר את השיחה וכך להיווכח כי התנגדתי לתיקון בעלות).
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה