פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי וגרימת נזק - סניף סלקום רמת גן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף ששת הימים רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 13.8.2013 פניתי לסניף חברת סלקום ברחוב ששת הימים ברמת גן, על מנת לנייד שני מספרי פלאפון שברשותי מחברת אורנ'ג לחברת סלקום. הנני בת משפחה לעובד תעשייה אווירית, ולכן הייתי מעוניינת לעבור למסלול תעשייה אווירית אשר חברתכם מציעה.

הגעתי לסניף בשעה 14:07 ומספרי בתור היה מספר 152. לאחר מספר דקות מועט נקראתי לעמדה מספר 27 בסניף, שם המתין לי נציג שירות בשם ישראל. מרגע זה החלה מסכת ייסורים מפרכת, בה במשך קרוב לכשעתיים וחצי ניסה הנציג לנייד את המספרים שברשותי. כוונותיו של הנציג היו טובות, אך הוא לא הוכשר להעברת קווים לעובדי תעשייה אווירית ואף הודה בפני כי זוהי הפעם הראשונה שהוא עושה כן. באותה שעה, נמצאו בסניף נציגים מספר אשר היו בקיאים דווקא ב"רזיה" של תורה זו, אך כשפניתי אליהם בבקשה לעזרה, טענו אלה כי הם עסוקים בפניות קודמות ואינם יכולים לעזור. יודגש, ושוב יודגש, כי ישבתי יחד עם אבי, כשעתיים וחצי לפני נציג, כך שהיה לנציגים האחרים די זמן והותר לסיים את עיסוקיהם עם הלקוחות הקודמים ולהתפנות ולעזור לנציג המתלמד שטיפל בי. לאחר שעתיים וחצי, סמוך לשעה 16:30, קצה סבלנותי, וניגשתי למנהלת התורנית של הסניף באותו זמן, הגב' אביבית (אשר לא הסכימה להזדהות בפני בשם משפחה). סיפרתי לה כי אני ממתינה בסניף כשעתיים וחצי לניוד שני מספרים, וכי הנציג המטפל בי, על אף כוונותיו הטובות, אינו יודע את מלאכתו נאמנה. הגב' אביבית הקשיבה לדברי ואמרה כי תטפל בעניין. ואכן בחלוף מספר דקות היא ניגשה לעמדת השירות בה טופלתי והפטירה לעבר הנציג "ישראל, אתה מסתדר?" משהלה ענה לה כי כן, עזבה את המקום ושבה לעמדתה. בחלוף חצי שעה נוספת, ניגשתי למנהלת התורנית בשנית והתלוננתי בפניה על המצב. הגב' אביבית ענתה לי בקול רם וחסר נימוס כי "זהו המצב, אני לא אעמיד חונך מאחורי כל נציג מתחיל, תמתיני". כל ניסיונותיי להסביר בפניה כי מצב בו לקוח של גוף עסקי גדול ממתין מעל שעתיים וחצי על מנת לנייד שני מספרים אינו סביר עלו בתוהו. כאן המקום להדגיש כי חברי לעבודה אשר עברו גם הם למסלול תעשייה אווירית של חברת סלקום לא נתקלו בסניפים אחרים בקשיים כגון דא, וזמן ההמתנה הכולל שלהם נע בסביבות חצי שעה לניוד מספר.

אך בכך לא סגי, לכשבקשתי מהנציג ישראל שיעביר את ספרי הטלפון שבמכשירי, מכרטיס הסים הישן של אורנ'ג לסים החדש של סלקום, הלה ניסה לעשות כן וגרם יותר נזק מאשר תועלת. רק מחצית ממספרי הטלפון שהיו על המכשיר הועברו, לאחר שהערתי לנציג ישראל על כך, הוא ניסה להוציא את כרטיס הסים ולהחזירו בשנית, דבר אשר כמובן לא עזר במאומה. בצר לי פניתי לנציג שירות אחר, בשם יונתן, שעמד בסמוך לנו, וביקשתי ממנו לנסות ולעזור לי בתקלה שנוצרה. יונתן בדק את המכשיר, ומסר לי כי הנציג ישראל שטיפל בי עשה טעות, והעביר את מרבית זכרונות הסים אל המכשיר, אך רק בחלקם. כך שכרגע לא ניתן לזהות איזה מספר חסר ואיזה לאו, ואין ביכולתו לתקן את שארע.

סופו של יום, עלי לחזור עם כרטיס הסים הישן שלי מאורנ'ג ועם הפלאפון הישן שהיה ברשותי, בתקווה שכך יוחזרו זכרונות הפלאפון לי למקומם. זאת לאחר כשלוש שעות של ישיבה מפרכת בסניף, ללא מתן כל עזרה מהמנהלים הזמניים שהיו במקום.

צר לי, אך איני רואה שירות מסוג זה כשירות שחברת סלולר וותיקה וגדולה תרצה לחרוט על דגלה. תחילתו בנציג שאינו מוכשר למתן השירות, המשכו במנהלת התורנית אביבית אשר מתן השירות שלה היה מכפיר, וסופו בגרימת נזק לזכרונות הטלפון תוך נסיונות העברתם. מי ישלם לי עבור יום עבודה נוסף שאצטרך לבזבז על מנת לתקן את מה שקלקל נציג השירות ישראל.

אני מצפה לטיפולכם בנושא ותודיעוני דבר, כמו גם להתנצלותה של הגב' אביבית על סגנון דיבורה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
.
' .
.
תגובה:
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה