פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר על גלישת סלולר נושא התלונה:
פריינטה יוסי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך ה-11/07/12 פתחתי תוכנית חדשה לשני מספרי טלפון שברשותי, לי ולאישתי, בסניף חוצות המפרץ שבחיפה. כפי שהוצג לי ע"י הנציג, התוכנית כוללת שיחות ומסרונים ללא הגבלה וחבילת גלישה בנפח של 2G. בנוסף רכשתי 2 כרטיסי מיקרו סים למכשירי אייפון חדשים שרכשתי.
עבור אחד המספרים נאמר לי שניתן לגלוש חופשי באינטרנט ועבור המכשיר השני נאמר שיש אינטרנט אבל "אחר".
כאשר דיברתי עם הנציג, לא קיבלתי שום מסמך המפרט את התוכנית ולא נאמר לי ששימוש באינטרנט ה"אחר" יעלה הרבה מאוד!!!
לפני מספר ימים קיבלתי חשבונית על סכום של 683.68 ש"ח על השימוש בחודש יולי.
ביום ראשון, ה-12/08/12 ניגשתי שוב לסניף סלקום בחוצות המפרץ שבחיפה על מנת לברר את הסיבה לסכום.
הנציג אמר לי שהתוכנית, עבור 2 הטלפונים מתחילה רק ב-02/08/12 ובנוסף, שהיא כוללת חבילת גלישה של 1G במקום 2G כפי שנאמר לי מלכתחילה. בנוסף, הנציג שאל את האחראי אם יש מה לעשות והאחראי אמר שלא וזאת אפילו מבלי לגשת אלי ולנסות לברר איתי את הבעיה.
כשהחליפו לי את התוכנית יכלו לחסום לי את הגלישה עד לפתיחת התוכנית כך שלא תהיה אפשרות לגלוש בטעות. כמובן שאם הייתי יודע שהגלישה היא בעלות גבוהה כל כך לא הייתי משתמש בה!!
בנוסף, אין שום הגיון בדחייה של פתיחת התוכנית עד ל02/08/12... אם הייתי לקוח חדש, לא היו אומרים לי לחכות חודש, אלא היו ישר רושמים אותי לתוכנית, אז אין סיבה שכלקוח שרק מחליף תוכנית, דוחים את המעבר בחודש.

מה שהכי מעצבן אותי הוא שאני, וכל משפחתי לקוחות של סלקום שנים ארוכות, ולמרות כל החברות החדשות החלטתי להישאר בחברה ולא לעבור לחברה אחרת במחירים נמוכים יותר כי חשבתי שאקבל שירות טוב ומתחשב יותר עקב היותי לקוח נאמן...
אני מקווה ודורש שיבטלו לי את החיוב המיותר לאלתר!!

תודה,
יוסי פריינטה.
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב המיותר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה