פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגשת מכשיר לתיקון ואינו חוזר, נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי שני מכשירים של חברת סלקום, הגשתי מכשיר אחד לתיקון ע"י שליח ומכשיר נוסף הכנסתי למרכז שירות, כעבור יומיים חזר לי המכשיר שהכנסתי למרכז שירות ע"י השליח, כאשר אינו מתוקן באופן שניתן להשתמש, כאשר ניסתי לברר היכן המכשיר שהוגש ע"י השליח נמסר לי שהוא במרכז שירות, ואת המכשיר שהחזירו לי באוו לקחת אותו שוב ע"י שליח, לקחתי את המכשיר השני ממרכז השירות, ומאז אני מחכה למעלה משבוע למכשיר שלי שאניו חוזר, וכל נסיון לבירור מול חברת סלקום דורש למעלה משעה המתנה על הקו שבסיום כל שיחה מבטיחים לי שהמכשיר יחזור באותו יום ע"י שליח עד שעה מסוימת- ופשוט לא קורה כלום!!! וכמובן שגם מכשיר חלופי לא נתנו לי!!!, יש לכם רעיון מה אני יכול לעשות מולם??????????????
החזרת המכשיר באופן מידי + פיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה