פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מהשירות וחיוב כספי מיותר מחברת סלקום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
להלן מכתב שנשלח אליכם במייל למוקד פניות הציבור - [email protected]; בתאריך 28.7.12 , מאז שלחתי אליכם תזכורות ב- 29/7 וב 12/8 ובנוסף פניתי טלפונית מספר פעמים לשירות הלקוחות. אך עד היום לא נעניתי בשום דרך !

1. בחצי השנה האחרונה המכשיר שמספרו - XX היה פעמים רבות בתיקון בסניפכם שבכרמיאל.
בחודש האחרון היה בתיקון כבר 3 פעמים. כול התלונות שלי בחצי השנה האחרונה חזרו על עצמן וחלקן אף התווספו לאחר שהמכשיר חזר מתיקון.
בפעם האחרונה שחזר, נמסר לי כי הסוללה אינה מתפקדת כראוי וכפי הנראה הינה הגורם לבעיית הקליטה. רכשתי סוללה חדשה והפלא ופלא שבוע לאחר מיכן
התקלות חזרו על עצמן ואף התווספו נוספות(כך שמסתבר שבזבזתי יותר מ-100 ש"ח לחינם).
בכל פעם שאני מגיע למרכז השירות(ביום שישי, היום היחיד בו איני עובד ופנוי)אני מבזבז יותר משעתיים (נושא אשר מצדיק תלונה בפני עצמה.כתבתי משוב על כך פעם אחת) עד שאני מוסר את המכשיר.
כך שבמצטבר בזבזתי כבר שעות רבות מזמני היקר וכל זאת לחינם.
העברתי מסר זה לאחראי המשמרת בסניף כבר מספר פעמים אך ללא הועיל.לא נעשה דבר שורשי בכדי למנוע הישנות התקלות ובזבוז זמני היקר !

אבקש טיפולכם לשם סיום הסאגה הזו. ובמידת הצורך להחליף את המכשיר/לשדרוג ללא כל תוספת כספית.

2. במסגרת התוכנית של שני המכשירים:
XX
XX
חויבתי לרכוש חבילת דור שלישי בעלות 31 ש"ח(לכל מכשיר). בסוף שנה שעברה פניתי לסניפכם בכרמיאל ובקשתי להתנתק מחבילה זו. נמסר לי כי איני יכול כעת, אך לידיעתי בקרוב מאוד יחול חוק חדש אשר פוטר אותי מהתחייבות זאת. לכשהחוק יחול יודיעו לי על כך ויזכו אותי.
אתמול במהלך שהיתי בסניף לשם תיקון הנ"ל. נזכרתי בכך ושאלתי שוב. הפעם נמסר לי כי אין בעייה אך לא יכולים לזכותי רטרואקטיבית.

אבקש טיפולכם בכך שאזוכה רטרואקטיבית ליום החלת החוק ואחויב אך ורק עבור אותן דקות בהן בוצע שימוש בדור 3 (במידה והיו כלל) .

לא הגיוני שהתחרות בשוק הסלולאר מתעצמת ואצלכם איכות השרות רק הולכת ומתדרדרת !!
כסף סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה