פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בחברה שגרמה לחשבון גהוהה נושא התלונה:
מריאסיס גנדי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך מספר חודשים אני מקבל הרבה תלונות שאני לא זמין בטלפון הכוונה שהשיחה מופנית ישר לתא הקולי , לא שומעים אותי והשיחה אחרי כמה דקות מתנתקת .
פניתי למרכז שירות ששם מסרתי את המכשיר לכמה ימים ואחרכך קיבלתי אותו "מתוקן". הבעיות של המכשיר נעשו אף חמורות יותר כשחזר אלי ומאותו רגע לא יכולתי לדעת גם מי מתקשר ונאלצתי לחזור לאנשים רק עלסמך התא הקולי .
פניתי שוב לסלקום בטלפון שם אמרו לי לכבות את המכשיר ואחרי כמה דרות להדליק והם יפתרו את הבעיה . הבעיה לא נפתרה.
פניתי שוב לסלקום אחרי כמה ימים אמרו לי לעשות את אותו הדבר אולם הפעם הבעיה הזאת ספציפי נפתרה באותה השיחה ביקשתי לדבר גם עם מנהל אולם השיחה נותקה ואף אחד לא חזר אלי.
לפני כמה ימים ראיתי חשבונית שהגיע מסלקום על סכום של סביב ה 350 כאשר תמיד הסכומים נמוכים הרבה מהסכום הנ"ל , התקשרתי לסלקום והסברתי להם שהחריגה בגללל תקלה שלהם שגם נפתרה על ידם ויש גם שיחה מוקלטת שבה הם מודים שהבעיה אצלם שבגלל התקלה הזאת נאלצתי להוציא הרבה שיחיות מהחכשיר , מנהל שירות הלקוחות לא היה מוכן לשמוע והאשים אותי בחריגה למרות שכול רישום התלונות והתקלות הופיע אצלו על המחשב והוא אף עבר איתי על כמה מהם.
לדעתי זו נוכלות לייצור תקלות ועל ידי זה "לנפח" חשבונות של צרכנים
אודה לכם מאוד אם תעזרו לי עם התלונה .
ו בזבוז של זמן סוג הנזק :
החזר כספי על הפרש החריגה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה