פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה נושא התלונה:
צפורי עדי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחת סלקום כשנתיים .בעקבות הרפורמה במחירי הסלולר החלטתי לא להיות פריירית ולעבור למסלול זול יותר ולשדרג לאייפון ולכן הגעתי למרכז שירות בחדרה ולצערי הרב נתקלתי בנציג ערבי ממורמר מהחיים שרק התווכח איתי וניסה להגיד לי שרני משקרת במה שאני אומרת במקום להעלות במחשב ולבדוק דברים מסויימים ולבסוף לאחר שיחה גם עם שתי מנהלות שצר לי אבל בתור מנהלת במוקד שירות(אני;)השירות שלהם היה זוועתי והם עודדו אותי ואת בעלי להתנתק אם אמצע מסלול זול יותר.התנתקתי באותו רגע ועברתי להוט מובייל שאני מבסוטה מהם עד הגג!!!ופתאום שלשום בשיא חוצפתכם מתקשרת אליי נמיגה מטעמכם ומנסה בכח לנסות להחזיר אותי אליכם וכל זה בלי לתת לי להשחיל מילה!אז אני אומרת את זה חד וחלק עוד טלפון אחד מכם אני אתלונן על הטרדה.אם גרמתם ורציתם שאני ובעלי נעזוב אתכם אל תטרידו אותי!!!חברה מזוהמת אתם בלי שום טיפת רצון לשימור לקוחות.ודבר נוסף מי לעזעזל בחברה שלכם המציא את המילה:״משורת כעת???????״אולי המנכל החכם.... כל טוב
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה