פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע ניתוק זיקה, וחיוב עבור רכישת SIM נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים עברתי עם 3 מנויים למסלול "משפחות תעשייה אווירית": מנוי 1 קיים בסלקום, מנוי שני ניוד מאורנג, ומנוי שלישי חדש.

התוכנית כוללת החזר על מכשירים קיימים בסך 58 שח למכשיר. במנוי הקיים בסלקום כבר הייתי במרכז שירות לפני ובוצע ניתוק זיקה, ובשני המנויים האחרים - העברתי חשבוניות מקוריות במהלך ביצוע הניוד ועל החוזה שחתמתי כתבתי גם את נושא הניתוק זיקה והזיכוי תמורת המכשירים.
מאז קיבלתי כבר 2 חשבוניות ולא קיבלתי החזר על המכשירים עבור אף מכשיר. לאחר החשבונית הראשונה התקשרתי ונאמר לי שבטעות זה לא הוזן טוב והם יתקנו, ולאחר החשבונית השניה - כבר שינו גישה ואמרו שלא בוצע בכלל ניתוק זיקה, ובכלל לא ניתן לעשות ניתוק זיקה על מכשירים שהם לא דור 3 ועוד תירוצים שונים - שלא הוזכרו כשביצעתי את העיסקה, למרות שנתתי להם חשבוניות מקוריות של המכשירים, והם אישרו שבוצע ניתוק זיקה).
בנוסף - חייבו אותי על שני כרטיסי סים – לשני הקווים החדשים (תוך הסבר שאני מחויב או לקנות דרכם מכשיר או לקנות כרטיס סים). לאחר ברור של החוק אני מבין שלחברות אסור לחייב על כרטיסי סים, אם אינם מחייבים גם את מי שקונה מכשיר דרכם.

יש לי הקלטות של כל השיחות עם נציגי סלקום - גם עם ההבטחות וההסבר לפני ביצוע הניוד, וגם עם ההתכחשות עכשיו.

התקשרתי מספר פעמים לשירות לקוחות של סלקום, דיברתי עם אחראית שירות לקוחות שהבטיחה להאזין לשיחות ולחזור אלי למחרת. עברו כבר שבועיים ולא שמעתי מסלקום.
כספי סוג הנזק :
החלת ניתוק זיקה על המנויים, והחזר כספי רטרואקטיבי על ניתוק זיקה וכרטיסי סים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה