פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמיכה מטעה ומבולבלת בנויגטור לנוקיה 6230i נושא התלונה:
פסו רפאל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי אמצעים להפעלת נויגטור על מכשיר סלקום
Nokia 6230I
(מתקן להצמדת המכשיר למכונית ומקלט ג'' פי אס שעלו לי כ 600 ₪).
השתמשתי בתוכנת הנוויגטור מספר חודשים והכול עבד תקין ולאחר מכן ביקשתי בינתיים להפסיק את השירות כי המחיר היה גבוה. לפני מספר חודשים נודע לי שהשירות הוזל וביקשתי לחדשו . פניתי לשירות לקוחות והם חידשו לי את השירות. הפעלתי את תוכנת הנויגטור שצרובה במכשיר יחד עם מקלט ג'י פי אס אבל השירות לא עבד. עלי לציין שהמקלט עבד והראה שהוא קולט 4 לווינים.
פניתי לשירות הטכני של סלקום וקיבלתי כל מיני עצות מלפחות 4 אנשי תמיכה אבל אף אחד מהם לא הצליח לפתור את הבעיה. יש לציין שכולם ידעו שהמכשיר הוא נוקיה מהסוג שצויין לעיל. האחרונה מאנשי התמיכה הציעה לי לטעון דרך אתר, שהיא שלחה לי למכשיר, גירסה עדכנית של תוכנת הנויגטור, אבל לא ניתן היה לבצע את הטעינה.
התקבלה הודעה שהתוכנה גדולה מדי, כ 500 ק"ב, למרות שבדיקת הגברת מהתמיכה הצביעה שיש לי במכשיר כ 8 מ"ב פנויים. אז הגברת מהתמיכה שלחה אותי לתחנת שירות ברחובות שגם הוא לא הצליח לטעון את הגירסה החדשה, אבל כן הצליח למחוק את תוכנת הנויגטור הקיימת. חשבתי לתומי שאולי המכשיר שלי לא תקין למרות שכל הפונקציות האחרות תקינות לחלוטין, והחלטתי לנסות להפעיל את הנויגטור עם מכשיר שני מאותו סוג שנימצא ברשותי.
פניתי לשרות לקוחות וביקשתי להעביר את השירות ממכשיר אחד לשני. לאחר שזה בוצע ניסיתי להפעיל את השירות, אבל התגובה הייתה כמו במכשיר הקודם, זה לא עבד. פניתי לשירות הטכני וענה לי בחור נחמד שטען שצריך חבילת גלישה. הוא עמד על כך למרות שהסברתי לו שאף אחד משאנשי התמיכה הקודמים, כולל תחנת השירות, לא אמרו כך, והוא העביר אותי לשירות לקוחות. בשירות לקוחות הסבירו לי שלא צריך חבילת גלישה.
בשלב הזה נשברתי כי הבנתי שאין תיאום בין שרות הלקוחות לתמיכה, והתמיכה עצמה מבולבלת והחלטתי לשלוח תלונה לסלקום.
לאחר מספר ימים התקשרה אלי טלפונית גברת מסלקום, לא נתנה לי תשובה מספקת והבטיחה לחזור למחרת. אבל עד היום, עבר כבר חודש, היא לא חזרה. שלחתי תלונות נוספות לסלקום לפי המייל המופיע באתר שלהם, ולא קיבלתי כל תשובה.
אני מרגיש עלבון שזאת התמיכה שסלקום נותנת, נגרם לי בזבוז זמן של יומיים בהתרוצצות לקבלת תמיכה, ויש לי נזק כספי, כיוון שכל האביזרים הנלווים שרכשתי כדי לעבוד עם הנויגטור, עם המכשיר של נוקיה שברשותי, אין בהם שימוש.
אודה לכם אם תפנו לסלקום ואולי אתם תקבלו תשובה מספקת.
בברכה
רפאל פסו






















עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה