פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חריגה בחבילת הגלישה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בכל חודש במהלך השנה האחרונה לא ניצלתי יותר מ150MB מחבילת הגלישה שלי וממוצע החשבון החודשי שלי עמד על 300ש"ח.

בשלושת החודשים האחרונים, באורח פלא החשבונות תפחו ל 900ש"ח כל אחד. כאשר בחנתי את החשבונית שלי לעומק ראיתי שחויבתי 12ש"ח ל36 המגהבייט הראשונים של החריגה!


לא שיניתי דבר בהרגלי הגלישה שלי לכן אני משוכנע שבכלל לא היתה חריגה שכזו (מעבר מ150 מגה כל חודש לחריגה מעבר ל300 במשך שלושת החודשים האחרונים)

אבל גם אם כן אראה שאכן היתה חריגה -
התעריף הנ"ל חורג פי 112 מתעריפי גלישה בחבילות וחורג מגבולות ההגיון בכלל.

12 ש"ח למגה גלישה זהו תעריף שקרי, אינו הגיוני ונועד לרמות את רוב הציבור שלא טורח לבחון לעומק כל חשבונית וחשבונית מכל נותן שרות שהוא מנוי אליו.

לסיכום:

1. לא ייתכן שהיתה חריגה כה גדולה מאחר שלא שיניתי דבר בהרגלי הגלישה שלי.

2. לא קיבלתי שום התראה על חריגה מחבילת הגלישה. לו הייתי יודע, וודאי שהייתי בוחן זאת.

3. בשום שלב בתהליך ההרשמה לחבילה הנוכחית שלי, לא צוין בפניי שאחויב 12 ש"ח למגה גלישה!!

4. זהו שוד לאור יום ואני מצפה לקבל פיצוי כספי מלא מיידית.


אשמח מאוד אם תוכלו לחזור אליי בהקדם,
תודה,
אורי.




עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי מלא פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה