פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברה המתכנית אחץ למשנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
כאשר בקשתי לעבור מתכנית זולה יותר לתכנית יקרה יותר ביום 14 לחדש זה נאמר לי גם בתחנת שירות של סלקום ברמת גן וגם טלפונית שתוקף הכניסה לתכנית החדשה יחל רק בדיוק בעוד חדש למה? ככה!! אם הייתי בא ביום 1/3 לחדש זה היה פםשרי בדש זה. מה הם הכללים לפיהם פועלת החברה בחיוב לקוחותיה והעברתה מתכנית לתכנית ומה קרה אם לקוח עוזב את החברה באיזה מועד מפסיקים את החיובים.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה