|
|
|
|
|
|
העברה המתכנית אחץ למשנה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כאשר בקשתי לעבור מתכנית זולה יותר לתכנית יקרה יותר ביום 14 לחדש זה נאמר לי גם בתחנת שירות של סלקום ברמת גן וגם טלפונית שתוקף הכניסה לתכנית החדשה יחל רק בדיוק בעוד חדש למה? ככה!! אם הייתי בא ביום 1/3 לחדש זה היה פםשרי בדש זה. מה הם הכללים לפיהם פועלת החברה בחיוב לקוחותיה והעברתה מתכנית לתכנית ומה קרה אם לקוח עוזב את החברה באיזה מועד מפסיקים את החיובים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|