פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירבול החשבונות שלי בסלקום זיכויים וחיובים חוזרים הבטחות חוזרות על סיום הבלגן ואז שוב חיובים נושא התלונה:
ברקן שירלי ברקן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך שיבעת החודשים האחרונים יש בילבול ואי הבנה בחשבוניות שלי כשאני מנסה לסדר לאפס כל פעם מחדש את החשבוניות אני פונה לנציגי החברה ואלה ללא תשובות או תשובות מבולבלות וחוסר הבנה מנסים לנפנף אותי מהקו אפילו נתקלתי בנציג שאמר לי בפנים שאין לו כוח לטפל בעיניינים האלה עקב ריבוי פניות מסוג דומה. בחשבוניות מופיעים חיובים שאין עלהם הצדקה טעויות חוזרות ונישנות מבקשת להסדיר את העיניין בהקדם ע"י פגישה עם עו"ד משני הצדדים כדי לפתור אחת ולתמיד את הבלגן
בזבוז זמן ועצבים סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה