שירות לקוחות מכפיר, מביש ופוגע במיצוב החברה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 15 מרץ 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזנגוף סנטר - תל-אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגעתי אתמול אחה"צ עם מכשיר מקולקל לסניף שירות של החברה, הממוקם בדיזנגוף סנטר. מדובר בסניף שירות ולא בדוכן המכירות שבסמוך לו.
פקידה בשם מיטל נתנה שירות מאוד לא מקצועי - בלשון המעטה, המלווה ביחס מעליב ביותר אשר היה מבריח כל לקוח ותיק לאחת החברות המתחרות.
המנהלת שלה, אורית, לקתה אף היא באותה תסמונת של יחס פוגע ומזלזל וכמובן שאינו מקצועי.
בדרכי הביתה, נחרצת בהחלטתי לעבור לחברה אחרת - אורנג'/פלאפון, החלטתי לעבור בנקודת שירות אחרת של החברה - זו הממוקמת ב"מגדל מאה", ברחוב אבן גבירול. להפתעתי- קיבלתי שירות מקצועי, אדיב ויעיל מעובדת בשם מעיין.
אילולא אותה עובדת, הייתי רוכשת אמש מכשיר בחברה אחרת, וזאת לאחר היותי לקוחת "סלקום" יותר מעשר שנים.
אשמח לדבר עם גורם מוסמך בחברה בכדי להתריע על רמת שירות גרועה, בסניף דיזנגוף סנטר, המבריחה לקוחות. ריבוי סניפים מסוג זה פוגע בחברה ומזיק לה, והדבר ניכר בירידה ברווחיות החברה כפי שהתפרסם בימים אלה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות + פיצוי המשאיר "טעם טוב". |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|