פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מכפיר, מביש ופוגע במיצוב החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר - תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי אתמול אחה"צ עם מכשיר מקולקל לסניף שירות של החברה, הממוקם בדיזנגוף סנטר. מדובר בסניף שירות ולא בדוכן המכירות שבסמוך לו.

פקידה בשם מיטל נתנה שירות מאוד לא מקצועי - בלשון המעטה, המלווה ביחס מעליב ביותר אשר היה מבריח כל לקוח ותיק לאחת החברות המתחרות.
המנהלת שלה, אורית, לקתה אף היא באותה תסמונת של יחס פוגע ומזלזל וכמובן שאינו מקצועי.

בדרכי הביתה, נחרצת בהחלטתי לעבור לחברה אחרת - אורנג'/פלאפון, החלטתי לעבור בנקודת שירות אחרת של החברה - זו הממוקמת ב"מגדל מאה", ברחוב אבן גבירול. להפתעתי- קיבלתי שירות מקצועי, אדיב ויעיל מעובדת בשם מעיין.
אילולא אותה עובדת, הייתי רוכשת אמש מכשיר בחברה אחרת, וזאת לאחר היותי לקוחת "סלקום" יותר מעשר שנים.

אשמח לדבר עם גורם מוסמך בחברה בכדי להתריע על רמת שירות גרועה, בסניף דיזנגוף סנטר, המבריחה לקוחות. ריבוי סניפים מסוג זה פוגע בחברה ומזיק לה, והדבר ניכר בירידה ברווחיות החברה כפי שהתפרסם בימים אלה.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות + פיצוי המשאיר "טעם טוב". פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור,סלקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' דרור בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר, פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה