פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין כרטיס סים לאחר ניתוק הקו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
חוץ מהשירות המזעז וחוץ מזמני המתנה העולים על שעה בכל שיחת בירור, נותרתי ללא מענה.
הנציגות שענו לשיחותיי היו חוצפניות, חסרות סבלנות וסיפקו חווית שירות מזוויעה.
לפני כחודשיים, ניידתי שני קווי טלפון שבבעלותי מסלקום לחברת סלולר אחרת.
מאחר ואין ברשותי מכשיר שנרכש מסלקום ואין התחייבות למסלול, הרי שאין לי שום התחייבות לסלקום.
להפתעתי, גיליתי כי ממשיכים לחייב אותי ב-5 ש"ח לחודש על כרטיס סים. קו אותו הפעלתי לפני 22 חודש ולדברי הנציגה, נשאר לי לשלם עליו 14 חודש, למרות, שהכרטיס אינו בשימוש יותר.
כשהפכתי ללקוחה של סלקום, אף אחד לא טרח לעדכן אותי שאני מחוייבת לכרטיס סים במשך שלוש שנים.
אין שום סיבה בעולם שכרטיס סים יעלה 180 ש"ח
ובטח ובטח שאין סיבה שאמשיך לשלם עליו מאחר והוא לא בשימוש יותר.
כספי סוג הנזק :
הפסקת החיוב וזיכוי על החיובים שירדו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה