|
|
|
|
|
|
חיובים שגויים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אנחנו נמצאים במסלול ללא ההגבלה - להפתעתנו גילנו בבדיקת חשבון שגרתית כי עלנו לשלם חריגה של 600 ש"ח בחשבון אחד 530 ובשני 70 התקשרנו לנציגי שירות נאמר לנו שחלה טעות במחשבי החברה והבעיה תפתר , החלטנו לא לסמוך על כך נגשנו לסניף ושם נאמר לנו שיש טנעות ,
לאחר שעמדנו בתוקף על כך שיבוצע זיכוי במקום נאמר לנו שכך יהיה ותוך מספר ימים נראה שהכל סודר , לצערנו עברו שבועיים והטעות טרם תוקנה , אציין שזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה יש לנו עשרות תיעודים אצל סלקום על טעויות שבוצעו ..אנו חוששים שגם הפעם אנו נשלם את מחיר נמאס לנו לפרנס את החברה .
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מידי ופיצוי כספי על בזבוז ימי עבודה ועוגמת נפש איוומה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|