פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לבטל עיסקה לאחר יומיים (גם שהובטחה האפשרות ע"י נציג)b נושא התלונה:
אלבז אלי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עוד בשנה שעברה חודש דצמבר הגיע סוכן של סלקום אלי הביתה והיצליח להשחיל לי טלםון +2 מספרים חדשים. הוסבר לי שלפי החוק אפשר לבטל עיסקה תוך 14 יום...
התלוננתי אצל המועצה לצרכנות (עוד בלופ) ואין שום תשובה למרות 3 מכתבים מהמועצה.
בינתיים אני ממתין יחד עם מכשיר סלולר בקופסא שלא שומש או הופעל.

אלי אלבז

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה