|
|
|
|
|
|
שינוי מסלול - לא עודכן המסלול כלל למרות שהובטח לתאריך 2.9.12 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום 23.8 הגעתי למרכז שירות בפ"ת עם מכשיר של בני במטרה לעבור ממסלול קיים למסלול של בני משפחות .
אני עובד בחברה גדולה מאוד במשק ויש לנו כעובדים אפשרות לצרף בני משפחה למסלולים שונים. לאחר שמסרתי את כל המסמכים הנדרשים הובטח לי שהמסלול יעודכן ב-2/9/12.
התקשרתי היום מיוזמתי למוקד השירות ע"מ לוודא זאת ונאמר לי כי מרכז השירות לא עידכן את המסלול החדש (אני מבין- קורה) אבל לפיכך אצטרך להמתין חודש נוסף קרי עד 2/10/12 לצורך עדכון החבילה (את זה אני לא מבין-לא צריך לקרות). נציג החברה שדיבר איתי לא היה מוכן לחשוב על שום פתרון יצירתי וטען שאין שום אפשרות לעדכן ב-2.9 למרות שהבין והסכים איתי כי מדובר בטעות של החברה.
באותו היום הגעתי פעמיים למרכז השירות מאחר ובפעם הראשונה לא הייתי מצוייד בתעודת עובד. על זה הם ידעו לטרטר אותי אבל לשם ההגינות, עשיתם טעות - תתקנו, מדוע אני צריך להמתין חודש שלם נוסף?
|
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|