חיובים ללא ידיעת הלקוח |
נושא התלונה: |
יום שני 03 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
החברה העלתה תעריפים של שירות וכך במקום לקבל זיכוי מלא החל חיוב בחשבונית. בנוסף, עם שינוי תכנית דורשים ממני לשלם על מכשיר שמלכתחילה נקנה לא תקין ולכן זוכה בהחזר מלא עד היום. בנוסף, נציגי שירות לא מקצועיים שלא יודעים לתת מענה
|
זמן רב |
סוג הנזק : |
זכוי על מכשיר שאינו תקין ונמצא ברשות סלקום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|