אי-שרות וחיובי יתר של חברת סלקום |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
למעלה משלושה חודשים בהם החברה בה אני עובד ,סובלת משירות גרוע, תמיכה טכנית דלה וחוסר יכולת לספק את צרכינו
לא ראיתי ברירה אחרת למעט פנייה אישית אליך.
שמי לירן רז, אני משמש כמהנדס ראשי בחברה, ובחודשים האחרונים סבלנו מ:
תקלות חוזרות ונשנות במכשיר הבלקברי שברשותנו
פונקציות בסיסיות שנמכות על ידי ספקי שרות אחרים לא מאופשרים אצלנו והטכנאים שלכם לא מצליחים לפתור את הבעייה
טעויות חוזרות ונשנות בחשבוניות שנשלחות אלינו
אי עדכון תוכניות או חבילות בחו"ל למרות שיחות למוקד
אי החזרת תשובות ומענה אלינו למרות פניות חוזרות ונשנות כולל שעות עבודה שלנו ושלכם שבוזבזו עם שירות הלקוחות שלכם
החל מחודש מאי ניסינו לשנות את התוכנית שברשות החברה
התוכנית שונתה אולם החשבוניות שהגיעו מאז הינם על סכום גבוה וטרם קיבלנו זיכוי למרות הבטחות חוזרות ונישנות
החברה הקודמת בה עבדתי היינו מנויים עם אורנג ולא קיבלתי רמת שירות ירודה שכזאת
האם זהו חזונה של סלקום?
ברצוני לציין שבנות המוקד אדיבות ונחמדות אך בהחלט לא יעילות ולא מספקות את הסחורה
איני יודע למה , אבל אני מקווה שתוכל לעזור לי
המנכ"ל של החברה שלי הינו לקוח נאמן אשר מאמין ש"היכן שיש קלקולים" ניתן לתקן
אבל הסבלנות פקעה
בזבזוז הזמן כולל הבעיות של התקשורת שבחברה שלנו גורמות לנו נזק
למרות כל הסימפטייה לחברת סלקום, אם לא תוכלו לספק לנו תמיכה טכנית טובה
ושירות לקוחות ראוי לא נוכל להמשיך להימנות על לקוחותכם
אשמח לטיפול מהיר
בתודה מראש
לירן רז
מהנדס ראשי
054-9755777
|
כספי, חוסר שירות |
סוג הנזק : |
החזרי חיובי יתר ומתן תמיכה למכשירים שברשותנו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|