פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר לחבילה אחרת בלי להודיע ללקוח נושא התלונה:
גולובוצ'נסקי איגור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏06 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 06/09/2012 דברתי עם נציגה בשם מיכל בשעה 10:50 בערך כדי לבדוק כמה דברים לגבי המנוי 0547272738
לתדהמתי גיליתי שמשווק כלשהו של סלקום עדכן לה חבילה אחרת בתאריך 04.09.2012 בלי שום אישור, בלי שום ביצוע שיחה עם הלקוח שזאת פולינה גולובוצ'נסקי, ואני הבן שלה איגור גולובוצ'נסקי (מיופה כוח על המנוי).

אחרי הסבר לנציגה (מיכל) שלא בוצעה שיחה וזה עודכן בלי אישור היא אמרה שהחבילה תבוטל.
התקשרתי ב14:55 נציגה בשם שושי אמרה שלא נעשה שום דבר ושהיא תבטל את החבילה העתידית להכנס במחזור חיוב הקרוב. והסבירה שדברים כאלה קורים.

ראשית כל מחברה גדולה כמו סלקום מצופה שתהיה בקרה על טעויות כאלה ובכלל זה נראה שזה לא קרה בטעות אלה במרמה של משווק העובד בשביל סלקום ובטח רוצה לקבל בונוס חודשי על חשבון מכירות ללקוחות אם זה בצורה חוקית או לא!

למזלי גיליתי שהתקינו חבילה אחרת, לפני מחזור חיוב ולכן לא חייבו אותי אבל היי זה לא אחריותי להיות עם היד על ההדופק ולראות שחברת סלקום באמת לא מתקינה לי "בטעות" חבילות שונות!

בנוסף אם לא הייתי מתקשר לנציגה בשם שושי לא היו מבטלים זאת אומרת שמיכל בכלל לא טפלה לי בבעיה!

אני מאוד מאוכזב מהשירות שלכם.


ברשותי גם הקלטה של שיחה עם שושי במידת הצורך אני יכול לשלוח אותה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי שמתאים לדעת סלקום והסבר איך משווק מתקין לי ככה חבילה "בטעות" פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה