פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור גלישה בחו״ל - שירות גרוע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני לשתף אתכם ב״חוויה״ שאני עובר בימים האחרונים עם סלקום.
לפני מספר חודשים עברתי מפלא פון לסלקום, לאחר שהאחרונים נתנו הצעה טובה יותר שבמסגרתה רכשתי אייפון 4s.
ביום שישי בבוקר טסתי למלטה, כאשר ברשותי האייפון מתוך רצון לדבר עם הבית דרך הסקייפ, וזאת לאחר שווידאתי שבמלון יש רשת wi-fi.
לאחר שהתחברתי לאינטרנט האלחוטי של המלון ביצעתי שיחה דרך הסקייפ.
לפתע קיבלתי הודעה שנאמר בה שחרגתי ממסגרת הגלישה שלי בסך 250 ש"ח והגלישה תפסיק בדק׳ הקרובות, מיד הפסקתי השימוש וכיביתי הפלא פון. ובכך אף נמנע ממני קשר עם בנותי בארץ.
היום (11.9.2012) יצרה אישתי קשר עם המוקד של סלקום בארץ, אני לא אפרט איזה "שירות״ קיבלתי (סה״כ שעה מתוכם 40 דק׳ המתנה) כאשר בסופם הגענו למנהלת בשם ניצן, שהבהירה לנו שמבחינתם החיוב תקין.
אני מעוניין להדגיש מספר דברים:
1) לא רכשתי חבילה לחו״ל ולא ביקשתי שיאפשרו לי גלישה בחו״ל, ולכן תמוהה שקבלתי שירות שלא ביקשתי.
2) בשיחה שהתנהלה היום נאמר לי שכאשר האינטרנט האלחוטי חלש הרשת של הדור השלישי משתלטת וזאת ללא התראה או סיסמה, איך פותחים שירות כה יקר ללא בקשת המשתמש?!!.
3) כידוע, כאשר טסים לחו״ל יש צורך לבקש לפתוח את המכשיר לשיחות במדינה בה אתה שוהה. לשיטת סלקום (מצליח) כאשר אני טס לחו״ל ואינני מעוניין בשירות זה עלי מוטלת החובה לבטל, ואני שואל כיצד עליי לדעת שסוג מסויים של שירות אני אמור לבקש ואילו סוג אחר עלי לבטל?

האים יתכן שחברת סלקום מרגישה נוח להכניס את היד לתוך הכיס שלי ולחייב במה שנוח לה? ושוב אני חוזר ומדגיש! מעולם לא בקשתי ולא חתמתי על חבילת אינטרנט בחו״ל! במקום בו השתמשתי היה אינטרנט אלחוטי ולא היה צורך ב״שרותי״ סלקום! וגרוע מכך הוא תחושת הצדק שרודפת את הנציגים של סלקום ואני ה״פושע״ שלא ביקש שיבטלו את האופציה לשימוש בחו״ל (באמת טיפש שכמותי), שלא יודע ששיחות צריך לבקש לפתוח ואילו אינטרנט לחסום.
כספי סוג הנזק :
החזרת כספי שנלקח ללא הסכמתי המפורשת בכתב, והודעה לכלל המינויים שלא יפלו בפח כמוני פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה