פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו והעברתו למנוי אחר ללא רשותי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בבוקר של ערב ראש השנה נוכחתי לדעת לאחר שהילדים שלי חיפשו אותי בדאגה , שקו הטלפון שלי הועבר למנוי אחר , אדם זר שגר בבאר שבע , והוא קיבל את כל השיחות והודעות הס.מ.ס שנשלחו אלי. מרגע זה התחילה סאגה ארוכה מול מוקד השירות של סלקום, המתנתי רגעים, שעות ארוכות לקבלת תשובות , כל פע הובטח לי שיטפלו בהחזרת הקו לרשותי. התירוץ: חברה מתחרה העבירה בקשה לניוד בטעות וסלקום בצעו העברת הקו בצורה שגויה ללא בקשת אישור ממני בדריסה ברוטלית של הפרטיות שלי. הודעות אישיות והודעות מחברות האשראי הגיעו לידי אדם זר. קצרה היריעה מלהסביר את הנזק החברתי האישי שנגרם לי , את עגמת הנפש , והסרבול והטרחה שנגרמה לי , בטול כרטיס האשראי והעברת החיובים ועוד .. הנושא לא הסתיים למרות ההבטחות הרבות והשעות שביליתי מול מוקד סלקום, שיחות שעלו לי כי הייתי צריכה לחזור לאותם אנשים שנודע לי מאותו מנוי שקיבל את השיחות (חלקן) מטלפון אחר. ועדיין עד יום רביעי אחה"צ לא היה לי קו , ההודעות והשיחות המשיכו לזרום לידי אנשים זרים , אני תמהה שעד היום למרות כל ההבטחות , אף אחד מסלקום כולל ר' צוות שהיה איתי בשיחות ובהבטחות , לא פנו אלי ולא ענו לי איך יטופל נושא הנזק שנעשה לי. לפני פניה לערכאות משפטיות ולתביעה , אני פונה שוב אליכם לקבלת תשובות עניניות , אם תוך 24 שעות לא אקבל התייחסות אמשיך בתהליך מכתב נשלח במקביל למועצה לצרכנות . תודה , לאה זורמן
עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה