פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עידכון תעריפים לא חוקי! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי לובה ואני מעפולה.
לפני כשנה רכשתי מחברת סלקום מנוי מס 0528029111 במבצע עולים, שבאותו זמן תעריף דקת השיחה היה 39 אג כולל מע"מ. לפני מס' ימים חברה סיפרה לי שהעלו לא את התעריף ל49 אג, ושבדקתי גם לי העלו ל49 אג', שזו בכצם העלאה של 25% !!!! שבדקתי מול משרד התקשורת נימסר לי שס1.1.2005 הוציא משרד התקשורת תקנה שבה מותר לחברות הסלולר לעדכן תעריפים עד ל5% בחצי שנה!!! והחברה רשאית לגלגל 2 העלאות לפעם אחת זאת אומרת 10% בפעם אחת בשנה!!! אך סלקום ברוב חוצפתם העלו ב25% ומתעלמים מתקנה זאת! ועוד רושמים בחוזה שלהם ש"סלקום רשאית לעדכן תעריפים כפי שיעלה אל רוחה"!!! הדבר מאוד מעצבן ומתסכל אף אחד בחברת סלקום לא עלה לבקשתי!!! אני רוצה פשוט את המגיע לי ועל פי החוק!!! רק לציין שלצורך השווה לקחתי חוזה של חברת פלאפון ושם באמת רשום את התקנה של משרד התקשרות שעל פיה הם מחוייבים!
כמוני קיימים רבים שנפגעו חלקם חברים טובים שלי! אשמח אם תוכלו לטבל גם בפנייתי! תודה רבה מראש!
כספי סוג הנזק :
קבלת המגיע לי על פי תקנות משרד התקשרות ופיצוי עבור פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב'ברכמן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור, סלקום
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה