פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל ונרפה תוך אי עמידה בהתחייבויות נושא התלונה:
כהן מרוני דבורה ואור שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

מאז שפניתי אל השירות של סלקום לפני מעל לשבוע, נתקלתי בשירות מחפיר.
1. טענו כנגדי שאין לי ביטוח על המכשיר למרות שאני מבוטחת באמצעות חברת הבת שלכם – דינאמיקה.
2. הוזמנתי לקבל את המכשיר מתיקון, ואז התברר שלא תיקנו אותו.
3. לטענתכם, לא תיקנתם אותו כי לא עניתי לטלפון כשהתקשרתם לברר אם אני מאשרת עלות חריגה של תיקונים.
4. מכיוון שנתתם לי מכשיר פגום חלופי, לא יכולתי לענות באמצעותו לשיחות אלא רק לחזור אל המתקשרים.
5. לא ניתן לחזור אל המעבדה וגם לא להעביר לה הודעות.
6. הוזמנתי לקבל את המכשיר – שלא תוקן.
7. אז נדרשתי לשלם 800 ₪ בעבור תיקון שלא התבצע ואשר לא ניתן לו אישור (אני מזכירה, איש לא טרח לברר אם יש לי ביטוח בדינאמיקה).
8. לאחר שהתברר שיש לי ביטוח ושהוזמנתי לחינם, הובטח לי שהיום יישלח לביתי המכשיר עם שליח.
9. אלא שאני מקבלת הודעת פקס שאומרת לי לבוא שוב לכפר סבא ולקבל את המכשיר.

ללא ספק אני מתכוונת להשתחרר מהחוזה שלי עם סלקום במהירות האפשרית.
לא זו בלבד שהשירות שלכם מחפיר, צריך גם לחכות כשעה על הקו, רק כדי לגלות שהטלפנים או לא יכולים לענות לשאלות שהם נשאלים או פשוט שהשיחה מתנתקת.

אני מצפה שהמכשיר יגיע לביתי כמובטח, על ידי שליח עוד היום – 10/10/12.
שליחה מיידית של הטלפון לביתי כדי שאוכל לתקן אותו פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה