פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב למרות סגירת חשבון ואי מענה לבקשת בירור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ 4 חודשים החלטתי לעבור לחברת סלולר חדשה. התקשרתי לסלקום וסגרתי חשבון מול נציגה. הבהרתי לה בפירוש שאני רוצה לסגור את כל חשבונותי היו לי 3 קווים.
היא יידעה אותי שהבינה ואין בעייה. שלמתי את הסכום דרך כרטיס אשראי וחוייבתי.
להפתעתי הרבה אני ממשיך להיות מחוייב עם סכום חוב לא הגיוני.
כתבתי לתלונות הציבור של סלקום לפני כחודש ולא קבלתי שום מענה ואני ממשיך להיות מחוייב כל חודש
ביטול החיוב והחזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה