|
|
|
|
|
|
פתיחת מכשיר לכל הרשתות |
נושא התלונה: |
יום שני 15 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
דיזינגוף |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברצוני לעבור חברה סלולארית. ברשותי מכשיר ישן של סלקום של לקוח ששדרג את מכשירו וזרק את המכשיר הזה (חבר). כאשר יצרתי קשר עם שירות לקוחות באינטרנט ובטלפון מסרתי להם את שמי, מספר הטלפון שלי ואת הדגם של המכשיר שברצוני לפתוח והם ציינו בפני שעלי להגיע למרכז שירות שלהם ולא ניתן לעשות זאת טלפונית. כשהגעתי שאל הנציג מדוע אני רוצה לפתוח את המכשיר ציינתי שאני רוצה לעבור חברה. ואז הוא אמר שעל פי חוק אסור לו לפתוח את המכשיר כי הוא לא על שמי. (האדם שהמכשיר על שמו שידרג את מכשירו לפני 4-5 שנים לערך)
|
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|