פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה של אישה מבוגרת שלא מבינה ע"י סלקום ואי עמידה בחוזה.b נושא התלונה:
סומך איתמר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, לפני כשנה וחצי עשינו אני ואחי 2 מכשירים בסלקום במסלול מסויים. (אפרט הכל, 400 סמס 400 דקות וגלישה חופשית 200 ש"ח)
לפני 3 חודשים התקשרה נציגה לאימי והציעה לה "הטבות" ובכל ההטבות עלו לנו ביוקר, אימי הסכימה בתנאי שהתשלום לא יעלה ושיהיה אפשר לבטל אם היא לא תרצה, יש לציין כי אני אישית דואג לעניינים הללו ולאימי אין מושג בזה, בקושי פלאפון היא מחזיקה.
לפני שבוע לאחי הגיע הודעה שהוא חורג מהגלישה, כשהתקשרתי וביקשתי לדעת מי שינה חבילה התשובה הייתה שאין להם מושג, ביקשתי לראות חתימה, חוזה, הקלטה שלי או של אימי מאשרים ונענתי בשלילה, ביקשתי לעבור למנהל, המנהלת בדקה ואמרה שאימי הסכימה להחלפת המסלול, מה שלא נכון, הם עבדו עליה בתמימותה!
לא הטבות קיבלנו אלה מסלול שונה, עכשיו ביקשנו לחזור למסלול הקודם והם טוענים שאי אפשר, יש לי מכרים שעבדו בחברה השפלה הזו והם אמרו לי שכן אפשר ושכל מה שסלקום עושים זה דברים כאלה.
לאימי אין את הכוחות לתביעה למרות שאני בטוח שבית המשפט ייזכה אותנו, היא אישה אלמנה, והיא לא רוצה לתבוע, היא מעדיפה לשלם.
יש לנו 3 מכשירים בסלקום והתחלנו לפזול לחברות אחרות אבל היינו מעדיפים קודם לקבל את כספנו חזרה. הכסף שאמי (שאלמנה ד"א) עובדת קשה למענו ב2 עבודות.
הייתי רוצה שהנושא יטופל, זה ממש מצב עגום.
תודה רבה.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
השבת הכסף, והמסלול לקדמותו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה